[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=14954   , 1403/02/20


هیچ مورد ابتلا به بیماری کووید 19 در خوابگاه های دانشکده منابع طبیعی ثبت نشد


دکتر غلامعلی فرد افزود: در سال ۹۹ همواره دانشجویان تحت نظارت و پایش بودند و به محض بروز هر گونه علائمی، اقدامات مقتضی انجام شد. همچنین نظارت کامل بر نظافت و شستشوی خوابگاهها و سلف به همراه بازدیدهای دوره ای و سرزده از طرف پزشک معتمد دانشکده صورت می گرفت.

وی با اشاره به آمار تغذیه دانشکده در سال ۹۹ اضافه کرد: در سال ۹۹ تعداد ۳ هزار و ۸۰ پرس وعده صبحانه، ۸هزار و ۸۶۹ پرس غذا در وعده ناهار و ۶ هزار و ۷۳۲ پرس غذا در وعده شام توزیع شد. غذا در ظروف یکبار مصرف با بسته بندی کامل بهداشتی از رستوران لاویج به سلف تحویل گردید. نظرسنجی تغذیه، نشان دهنده رضایتمندی میانگین ۱۹/۱۸ (عالی) در بخش بسته بندی و ظروف تحویل غذا و میانگین کل رضایتمندی خوب از کل تغذیه ۹۹ بوده است.

غلامعلی فرد اظهار داشت: رفت و آمد دانشجویان حتی المقدور محدود گردید و از دانشجویان درخواست شد تا امکان دارد از سرویس هفتگی دانشکده استفاده نمایند.

وی در اشاره به آمار اسکان دانشجویان گفت: تعداد کل افراد اسکان داده شده در بخش آقایان ۳۹ نفر و در بخش خانم ها ۴۵ نفر بود. حداقل روزهای اسکان آقایان یک روز و بانوان ۹ روز و حداکثر اسکان نیز برای آقایان ۲۴۸ روز و برای خانم ها ۲۵۰ روز در نظر گرفته شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی تصریح کرد: طبق آمار ماخوذه پژوهش دانشکده در طی سال ۹۹، ۵۷ دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و ۲۱ دفاع رساله دکتری در سطح دانشکده انجام شده است و روند معمول پژوهشی دانشجویان انجام شد.

وی در پایان گفت: سم پاشی پایان سال طبق برنامه ریزی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه انجام شد. خوابگاهها و سلف نیز از روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ آماده ارائه خدمات هستند.



15:02 - چهارشنبه 11 فروردين 1400    /    شماره خبر : 14954    /    تعداد نمايش خبر : 979