[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15020   , 1403/02/20


ثبت نام آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) ویژه دانشجویان دوره های دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس


این آزمون با توجه به مصوبه مراجع ذیصلاح به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای دانشجویان/متقاضیان دوره های دکتری تخصصی (به غیر از رشته‌های علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت)، در دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي شود.

آزمون به منظور سنجش Structure، Vocabulary و Comprehension Reading انجام می‌شود و قبولی در این آزمون بر اساس حدنصابی که در اطلاعیه‌های ثبت نام داوطلبان دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام می‌شود، به مدت دو سال اعتبار دارد. داوطلبان برای اطلاع از حدنصاب قبولی و مدت اعتبار این آزمون برای دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بایستی از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام نمایند.

آزمون با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و باز بودن درب و پنجره‌های سالن برگزاری آزمون برگزار خواهد شد و لازم است شركت كنندگان با لباس مناسب فصل در آزمون حضور داشته باشند.

امکان دراختیار گذاشتن خوابگاه برای متقاضیان غیربومی وجود ندارد و با توجه به شرایط خاص ناشی از اپیدمی کرونا، پذیرایی از متقاضیان انجام نخواهد شد.

همچنین امکان دریافت و نگهداری وسایل اضافی و گوشی همراه متقاضیان محترم مقدور نیست و لازم است از آوردن وسایل اضافی جدا خودداری شود.

استفاده از ماسک پرستاری (غیرفیلتردار و غیر پارچه ای) توسط داوطلبین الزامی است و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیدا جلوگیری به عمل خواهد آمد.

گفتني است داوطلبان در هنگام ثبت نام ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری سلامت (در تقاضانامه ثبت نام) هستند.

عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

داوطلبین شرکت کننده در آزمون می بایست حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشگاه حضور بهم رسانند.

آزمون به صورت تستی برگزار می‌شود، شامل یکصد سوال چهار گزینه‌ای است و برای پاسخ غلط، نمره منفی منظور نمی‌شود.

شايان ذكر است ثبت نام در این آزمون در فاصله زمانی ۲۸ فروردین ماه تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه https://www.modares.ac.ir/~Toefl انجام مي شود و لازم است داوطلبان با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی (تصویر عکس پرسنلی و کارت ملی) و دریافت گواهی انجام ثبت نام در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام نمایند. هزینه شرکت در آزمون، مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است که به صورت الکترونیکی اخذ خواهد شد.

ثبت نام شدگان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه، راهنمای شرکت در آزمون و اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون (صبح روز ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه/سایت دانشگاه اقدام کنند.

آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می‌شود.

داوطلبان در صورت نياز و طرح سوالات خود مي توانند از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ با شماره ۸۲۸۸۳۰۶۱ تماس بگيرند.



17:59 - شنبه 28 فروردين 1400    /    شماره خبر : 15020    /    تعداد نمايش خبر : 1122