[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15135   , 1403/02/20


تودیع و معارفه رییس واحد بین الملل در نشست شورای دانشگاه




در این نشست رییس دانشگاه ضمن تشکر از زحمات دکتر شجاع الساداتی در زمان تصدی ریاست واحد بین الملل ایشان را فردی بسیار موثر دانست که همواره کارهای عظیم و بزرگ را در دانشگاه تقبل کرده اند و آن ها را به نحو احسن به انجام رسانده اند.

دکتر احمدی گفت: دکتر شجاع الساداتی در تأسیس واحد بین الملل نقش مهمی داشتند و مدیریت موفق و جهادی و تجربه ایشان موجب تحولات بزرگی در توسعه پذیرش دانشجوی بین المللی و ایجاد راهکارها و فرایندهای موفق در این زمینه شد .

در ادامه دکتر شجاع الساداتی در سخنانی اظهار داشت: ۶ سال گذشته واحد بین الملل را بدون هیچ امکاناتی راه اندازی کردیم و با مدیریت عالمانه و رهنمودهای رییس دانشگاه و نیز با اعتمادی که به اینجانب کردند، امکان تاسیس واحد بین الملل فراهم شد و امروز افتخار می کنیم که به فعالیت پایداری در زمینه پذیرش دانشجوی بین المللی رسیدیم و در سال گذشته ۱۵۰ دانشجوی بین المللی شهریه پرداز را جذب کردیم و درآمدی حدود ۵ میلیارد تومان برای دانشگاه به ارمغان آوردیم.

وی از زحمات دکتر ضمیر، دکتر بخشی و کارشناسان واحد بین الملل تشکر و قدردانی کرد و برای دکتر بخشی رییس جدید این واحد، آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر بخشی رییس جدید واحد بین الملل در سخنانی خاطر نشان ساخت: پر کردن جای خالی استاد ارجمند دکتر شجاع الساداتی، کاری بسیار دشوار است و اطمینان دارم که ایشان همچنان از رهنمودهای ارزشمند خود ما را بهره مند خواهند ساخت و امیدوارم با همکاری تمامی دانشکدها، پردیس ها و واحدهای ستادی دانشگاه بتوانیم به اهداف بلند بین المللی سازی دانشگاه دست یابیم.

در پایان، حکم دکتر بیتا بخشی از سوی رییس دانشگاه به وی اهدا شد.









14:38 - چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400    /    شماره خبر : 15135    /    تعداد نمايش خبر : 1664