[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15170   , 1403/02/31


هشتیمن نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هشتیمن نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت را در آذر ماه سال 99 برگزار نموده و همچنان خرید از نمایشگاه فوق با بهره مندی از یارانه امکان پذیر می باشد و شرکت های عرضه کننده موظف به فروش تجهیزات به قیمت سال گذشته (سال 99) تا تاریخ 1400/02/31 می باشند. لذا پیشنهاد می شود تا قبل از تاریخ فوق اقدام به تشکیل سبد خرید نهایی و انعقاد قرار داد با کارگزار مالی نمایشگاه نمایید. شایان ذکر است صرف انعقاد قرار داد با کارگزار مالی نمایشگاه به منزله قطعی شدن قرار داد نیست و این امر مستلزم واریز قدرالسهم خریدار به حساب کارگزار مالی نمایشگاه می باشد. براساس تجربه دوره های برگزاری شده این رویداد و به منظور افزایش بهره برداری از تسهیلات ایجاد شده، خواهشمند است در خصوص موارد ذیل دستور توجه و اقدام عاجل صادر فرمایند.



  1. براساس سطح بندی محصولات بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران توسط مرکز علمی و پژوهشی دولتی بین 10 تا 50 درصد تا سقف معینی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.


  2. به منظور تسهیل در ارائه حمایت ها، کلیه فرایندها (اعم از ثبت پیش فاکتور و پیگیری بعدی آن ها) به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نمایشگاه به نشانی www.iranlabexpo.ir صورت می پذیرد.


  3. فهرست شرکت ها و محصولات حاضر در نمایشگاه مشخصات و مستندات فنی آن ها در سامانه قابل مشاهده بوده و همچنین مشخصات تماس خریداران دوره های قبل نیز به منظور آگاهی از کیفیت و عملکرد محصولات، در سایت قابل رویت است.


  4. در پایان درخواست دارد ضمن اطلاع رسانی گسترده در این زمینه با استفاده از ساز و کارهای موجود در آن مجموعه این معاونت را در تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی و تحقق شعار جهش تولید یاری رسان باشید. پیشاپیش از همکاری جنابعالی تشکر و قدردانی می شود.



00:24 - شنبه 1 خرداد 1400    /    شماره خبر : 15170    /    تعداد نمايش خبر : 4271