[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15179   , 1403/02/20


آیین نکوداشت روز استاد در دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی برگزار شد


در این مراسم ابتدا رییس دانشکده ضمن تبریک روز استاد، نقش اصلی استادان را رسم تصویر زیبا از آینده برای دانشجویان برشمرد و توجه به دانشجویان، مشکلات شان و اهتمام در حل آنها، همچنین ایجاد تحول در عرصه های آموزشی و پژوهشی و ارائه راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت و تاثیرات اجتماعی آن را از اصلی‌ترین وظایف استادان در شرایط کنونی عنوان كرد.

دکتر عابدیان ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش های مداوم استادان، و همکاری و همراهی آنها موفقیت‌های روزافزون برای دانشکده به ارمغان آید.

سپس هر یک از معاونان دانشکده، اهم اقدامات را ۶‌ ماهه گذشته و در شرایط کرونایی برشمردند.

پیگیری در جهت تعمیر، نگهداری و حفظ زیرساخت‌های دانشکده، توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی جدید، پیگیری تشکیل منظم کلاس‌ها به صورت برخط، تشکیل مداوم شوراهای آموزشی و پژوهشی، پیگیری ترفیع و ارتقای استادان، انجام کارهای آزمایشگاهی دانشجویان، انجام به موقع دفاع‌های دانشجویی، برگزاری هشتمین کنفرانس ماهی شناسی، حفظ نکات بهداشتی در خوابگاهها و رستوران دانشکده، فعالیت انجمن های علمی دانشجویی در برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های متعدد از اهم مواردی بود که به آن اشاره شد.

در ادامه برخی استادان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص مشکلات مرتبط با دانشجویان ورودی جدید، برگزاری دروس عملی، مسائل مرتبط با امتیازهای کارآمدی و ممتازی، همسان‌سازی حقوق‌ها و مسئله افزایش ۶۰ درصدی و غیره بیان کردند.



16:32 - يکشنبه 2 خرداد 1400    /    شماره خبر : 15179    /    تعداد نمايش خبر : 607