[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15186   , 1403/02/20


اعلام نحوه حضور دانشگاهیان تا اطلاع بعدی


با توجه به تغییر وضعیت کرونایی شهر تهران از قرمز به نارنجی، بر اساس اطلاعیه معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی نحوه حضور دانشگاهیان تا اطلاع بعدی به شرح زیر خواهد بود:


۱- کلیه فعالیت های اعضای هیأت‌علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از طرح پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو محترم هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای انجام هر یک از فعالیت‌ها برای کوتاه‌مدت و رعایت کامل شیوه‌نامه های بهداشتی بلامانع خواهد بود.


۲- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ها مطابق شیوه‌نامه ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه به دانشکده‌ها ابلاغ شده است.


۳- فعالیت اداری کارکنان دانشگاه در واحدهای مختلف به صورت ۵۰ درصد حضور و ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود. در جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای (که قبلا مستندات تایید شده آن ارائه شده باشد)، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال در اولویت دورکاری هستند. مسئولان واحدها می بایست پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به امور اداری اعلام نمایند.


۴- ورود کلیه مراجعین متفرقه اعم از دانشجویان بدون مجوز از معاونت پژوهشی و یا افراد غیر دانشجو و میهمان به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص مسئول ارشد واحد ذی‌ربط مراتب می بایست از قبل با اداره حراست هماهنگ شود و پروتکل بهداشتی به صورت دقیق رعایت گردد.


۵- کلیه مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


۶- در صورت هرگونه تغییر در وضعیت کرونایی شهر تهران که ار طریق مراجع ذی‌ربط (ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا) اعلام خواهد شد، نحوه حضور دانشگاهیان در قالب بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید ابلاغ می‌شود.




11:23 - دوشنبه 3 خرداد 1400    /    شماره خبر : 15186    /    تعداد نمايش خبر : 1290