[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15249   , 1403/02/30


اطلاعیه مدیریت امور فرهنگی اجتماعی؛
سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان


سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان



پیرو ابلاغ آیین‌نامه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان، از سوی اداره امور قرآنی وزارت علوم؛ با عنایت به عدم حضور رسمی دانشجویان دانشگاه‌ها و تجمیع برگزاری مرحله دانشگاهی و سراسری جشنواره قرآن، موارد زیر را به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند.



1. تمام فایل‌های بخش آوایی (فایل های تلاوت تحقیق و ترتیل) و نیز فایل‌های مربوط به دعاخوانی (ویژه فرازهای صحیفه سجادیه) اذان (برادران) و تواشیح / همسرایی (برادران)، می‌باید حداکثر تا 20/4/1400 به آدرس معاونت دانشجوئی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه، ساختمان خوارزمی، طبقه همکف مدیریت امور فرهنگی واجتماعی تحویل گردد. لازم به ذکر است عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از ادامه حضور در جشنواره می‌باشد.

2. پس از ارزیابی فایل‌های ارسال شده به دانشگاه؛ اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ 01/07/1400 از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اعلام خواهد شد.

نکته 1: فایل‌های تلاوت تحقیق و ترتیل باید بر اساس قرعه ارائه شده از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم باشد. (فایلی که در ادامه می‌آید)

نکته 2: دانشجویان می‌باید فایل‌های تهیه شده (بوسیله دوربین یا تلفن‌های همراه) اعم از تحقیق، ترتیل، دعا و مناجات خوانی، اذان و تواشیح و همسرایی خود را جهت داوری به دانشگاه خود تحویل نمایند.

نکته 3: ضروریست فایل‌های ارسالی از سوی دانشجویان؛ با کیفیت‌های بالا ضبط و بر روی DVD ویا CD تهیه گردد.

3. در بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی، همچنین رشته‌های معارفی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از 2 بخش مذکور، ملاك انتخاب برگزیدگان، آزمون مجازی می‌باشد که دستورالعمل برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

4. محوریت و موضوع در سایر بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری، نوآفرینی قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و تواشیح و همسرایی از بخش آوایی به دلیل عدم اعلام از سوی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

5. نکته قابل توجه آنکه برای شرکت در تمامی بخش‌های جشنواره، نیاز به هیچگونه ثبت‌نامی در معاونت دانشجوئی، فرهنگی و اجتماعی نیست و فقط شرکت‌کنندگان در بخش‌های "معارفی و حفظ از آوائی" می‌باید اطلاعات خود را در زمان شرکت در آزمون مجازی که بعدا اعلام می‌گردد، ثبت نمایند.

6. به منظور هر گونه سوال و یا رفع ابهام می‌توانید با شماره تلفن 02182884214 واحد امور قرآنی دانشگاه تماس بگیرید.



14:23 - چهارشنبه 12 خرداد 1400    /    شماره خبر : 15249    /    تعداد نمايش خبر : 2818