[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15289   , 1403/02/19


وبینارهای پارک علم و فناوری


پارک علم و فناوری دانشگاه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ وبینار آشنایی با انواع تسهیلات و خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه (ویژه شرکت های عضو پارک مدرس) را برگزار می کند.

این وبینار با حضور مهندس حامد ابراهیمی (معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه)، دکتر رضا رجایی (مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه) و مهندس توحید سلطان زاده (مدیر تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه) برگزار می شود و به معرفی خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، معرفی انواع تسهیلات (نمونه سازی، سرمایه در گردش، تولید صنعتی، لیزینگ) و ضمانت نامه و معرفی مدل سرمایه گذاری می پردازد. وبینار مذکور روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود.

علاقمندان برای ثبت نام به لینک https://hiwebinar.ir/c/43-webinar مراجعه کنند. شماره ۹۱۰۸۲۱۰۰-۰۲۱ داخلی ۴۰۸۳ پاسخگوی سوالات مخاطبان می باشد.

دوره آموزشی "آشنایی با روش های طراحی آزمایش و تحلیل آماری" به صورت مجازی توسط پارک علم و فناوری دانشگاه با همکاری شرکت تولیدی و تحقیقاتی درخش شیمی فرآیند، برگزار می شود.

دوره مقدماتی "آشنایی با روش های طراحی آزمایش و تحلیل آماری" با مدرسی دکتر سید محمد موسوی عضو هیات علمی دانشگاه به ارائه سرفصل های: چگونگی تحلیل نتایج به دست آمده از روش های مختلف طراحی آزمایش- مفاهیم و اصطلاحات مربوط به طراحی آماری آزمایش- طراحی آزمایش از طریق طراحی فاکتوریل- طراحی آزمایش از طریق روش سطح پاسخ- غربالگری و شناسایی فاکتورهای موثر- طراحی آزمایش از طریق روش تاگوچی می پردازد.

این دوره آموزشی به مدت ۱۲ ساعت شامل ۸ جلسه ۹۰ دقیقه ای، از روز ۵ تیر ۱۴۰۰ طی روزهای زوج از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ به صورت مجازی در محیط اسکایپ برگزار می شود. هزینه شرکت در این دوره یک میلیون تومان است و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی شامل ۱۰ درصد تخفیف می شوند.

متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی برای ثبت نام با شماره های ۷۷۱۰۲۴۴۶- ۰۲۱ و ۰۹۳۵۲۵۰۷۳۹۰ تماس بگیرند.

در رویداد سوم؛ پارک علم و فناوری دانشگاه با همکاری دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست و انجمن های علمی، ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ وبینار معرفی انواع برنامه های حمایتی پارک مدرس ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس را برگزار می کند.

این وبینار با حضور مهندس حامد ابراهیمی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه شامل محورهای: معرفی پارک علم و فناوری مدرس، شاخص ها و شرایط پذیرش در پارک علم و فناوری مدرس، روال پذیرش دانشجویان دانشگاه و معرفی برنامه های حمایتی پارک مدرس از کارآفرینی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس است.

این وبینار ۲۶ خرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود. علاقمندان برای ثبت نام به لینک https://hiwebinar.ir/c/42-introduction-webinar-with-services مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۱۰۸۲۱۰۰-۰۲۱ داخلی ۴۰۸۳ تماس حاصل نمایند.



13:56 - يکشنبه 23 خرداد 1400    /    شماره خبر : 15289    /    تعداد نمايش خبر : 682