[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15380   , 1403/02/19


مسابقه چندرسانه‌ای "شهروند وظیفه شناس، هوای سالم و زمین پاک"


اين مسابقه در بخش هاي طراحی گرافیکی پوستر، عکاسی و پادکست برگزار مي شود و شرکت در آن، ویژه دانشگاهیان (اساتید، کارکنان و دانشجویان) دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. آب و محيط زيست، مديريت سبز و شهري زيبا، بازيافت و مديريت پسماند، نگهداري و حفاظت از محيط زيست و فرهنگ سازي در استفاده صحيح از محيط زيست از جمله محورهاي اين مسابقه است.

شرکت کنندگان مي توانند آثار خود را حداكثر تا ٣١ تيرماه همراه با نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی به آدرس ایمیل mfe@modares.ac.ir ارسال نمایند.

پوستر و عکس‌ها باید به‌ صورت فایل Jpeg و اندازه ضلع بزرگ حداقلpixel۳۵۰۰ و با وضوح ۳۰۰Dpi به همراه شناسنامه کامل آثار و پدید‌آورنده در یک فایل Word به رایانامه مسابقه ارسال شوند. برای هر اثر یک فرم جداگانه و مستقل تکمیل و همراه با اثر ارسال شود.

در تولیدات رسانه‌ای هر اثر به نام یک فرد به عنوان تهیه‌کننده در مسابقه شناخته می‌شود. در بخش پادکست نيز شرکت کنندگان مي بايست فایل اثر خود را با کیفیت مطلوب و قابل قبول حداکثر ۵ دقیقه به دبیرخانه از طریق آدرس مسابقه ارسال کنند. آثاری که استاندارد فنی و نمایشی نداشته باشد از سوی داوران حذف می‌گردند.

همچنين برگزارکنندگان مسابقه، حق استفاده از آثار پذیرفته شده را با ذکر نام در کتاب، آگهی‌ها و دیگر محصولات و اقلام تبلیغی خود دارد. گفتني است ارسال اثر به منزله‌ قبول شرایط و مقررات مسابقه است.

شرکت کنندگان به این نکته توجه کنند در صورتی که آثار ارسالی پس از داوری حائز رتبه گردند، جوایز اهدا می‌شود. بعد از جمع آوری آثار ارسالی، داوری صورت می‌گیرد و به نفر برتر هر بخش مبلغ ۵۰۰۰۰۰ تومان اهدا خواهد شد. شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات با شماره تلفن ۸۲۸۸۴۲۱۷ تماس بگیرند.



14:39 - سه شنبه 8 تير 1400    /    شماره خبر : 15380    /    تعداد نمايش خبر : 745