[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15459   , 1403/02/20


لزوم ارائه پيشنهادها و معرفي خيرين براي آغاز اقدامات عملي بنياد خيرين مدرس


در ابتدای این نشست دکتر مسلمی نائینی گزارشی از روند احداث مدرسه در روستای کلر در شهرستان گناوه استان بوشهر ارائه نمود.


وي اظهار داشت: مذاکرات صورت گرفته و قرارداد منعقد شده و موارد در حال پیگیری است و ان شاء الله هرچه سریعتر ساخت مدرسه آغاز مي شود.


در ادامه دکتر خواجه در خصوص مذاکره با معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه درباره طرح مسکن اوقاف و ساخت مسكن براي اعضاي هيات علمي مطالبی را عنوان کرد.


وي گفت: طي جلسه اي که با حضور آقای خاکسار و دکتر موسوی کوهپر برگزار شد، مقرر گردید طي تماس با مسئولان سازمان اوقاف، محل زمین براي ساخت مسكن، مشخص شود و طی اطلاعیه‌ای، موضوع به اعضای هیئت علمی دانشگاه اعلام شود تا آماری از افراد مشارکت کننده در اين طرح داشته باشیم و پس از آن بتوانیم از طریق دانشگاه موضوع را پیش ببریم.


در ادامه از سوی اعضای حاضر در جلسه تاکید شد که بنیاد خیرین فقط یک ارتباط دهنده میان سازمان اوقاف و دانشگاه خواهد بود تا بتوان شرایط را برای تهیه مسکن اعضای علمی فراهم نمود. در این خصوص کارگروهی متشکل از دکتر خواجه، دکتر جان احمدی و مهندس خاكسار تشکیل شد تا موضوع را در چارچوب وظایف و اختیارات بنياد پیگیری کنند.


دکتر محمد جوان دیگر عضو هیئت مدیره بنیاد غیردولتی خیرین مدرس در خصوص برنامه سه ساله بنیاد و شاخص‌های پیشنهادی ارزيابي بنياد گزارشی ارائه کرد و با ارائه الگوهایی از بنیاد خیرین دو دانشگاه کشور، فعالیت‌های آنها و برخی از شاخص های اساسی را مورد بررسی قرار داد.


در ادامه تأكيد شد: شاخص‌های ارزيابي منتخب برای اعضای بنیاد، ارسال و نظرات اعضا جمع‌بندی گردد و در جلسه آتی، پیشنهادهای عملی لازم ارائه و افراد خیّر و کمک کننده در این خصوص مشخص شود تا فعالیت‌های بنیاد با روند بهتر و سريعتري انجام شود و جذب منابع صورت گیرد.


در پایان مهندس غلامرضا خاکسار گزارشی از نشست مجمع خیرین کشور که ۱۹ تیرماه با حضور خیرین سراسر کشور برگزار شد، ارائه نمود.





16:04 - شنبه 26 تير 1400    /    شماره خبر : 15459    /    تعداد نمايش خبر : 429