[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15461   , 1403/02/20


ارائه خدمات با شرایط ویژه به دانشگاهيان در مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان


در راستای رفاه دانشگاهیان، امکانی میسر شده است تا دانشگاهيان تربیت مدرس در استفاده از تمامی خدمات تشخیصی-درمانی مرکز تصویربرداری و تشخیصی-درمانی پارسیان از قبیل ام آر آی، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، پری اپیکال، پانورکس،‌ سنجش تراکم استخوان،‌ تست‌های آزمایشگاهی، نوار عصب عضله، نوار قلب، ویزیت متخصص قلب و شنوایی‌سنجی از تسهیلات و تخفیفات ویژه بهره‌مند گردند.


بر این اساس مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان بیماران معرفی شده از طرف مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تربیت مدرس را به صورت ویژه با نوبت VIP پذیرش می نماید. خدمات ام آر آی- سی تی اسکن و سونوگرافی با ۱۵ درصد تخفیف، رادیولوژی- ماموگرافی- پری اپیکال و پانورکس با ۲۰ درصد ژتخفیف، سنجش تراکم استخوان با ۳۰ درصد تخفیف، تست‌های آزمایشگاهی با ۲۰ درصد تخفیف، ویزیت متخصص قلب، نوار قلب، نوار عصب و عضله و شنوایی‌سنجی نيز با ۱۰ درصد تخفیف ارائه مي گردد.


تعرفه‌ها در تمامی بخش‌ها طبق تعرفه مصوب وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ می‌باشد و بهره‌مندی از تخفیفات برای بستگان درجه یک اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه نیز امکان‌پذیر است. ارائه معرفی‌نامه از طرف مرکز بهداشت و درمان دانشگاه الزامی ست.


دانشگاهيان به منظور دریافت معرفی‌نامه با شماره‌های ۰۹۳۹۰۲۶۵۴۷۵ و ۸۸۶۳۴۱۶۴ تماس بگیرند.


مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، نبش چهارراه نصرت شمالی، پلاک ۸۱ واقع شده است.





16:11 - شنبه 26 تير 1400    /    شماره خبر : 15461    /    تعداد نمايش خبر : 786