[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15477   , 1403/02/20


نحوه استفاده از مرخصی دانشگاهیان در مرداد و شهریور اعلام شد


معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه، بر اساس بخشنامه استانداری تهران مبنی بر ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق به جهت تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به شروع موج پنجم شیوع بیماری کرونا و مشاهده ویروس دلتا در تهران و ضرورت پیشگیری از گسترش این بیماری، بر اساس مصوبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ هیأت رییسه دانشگاه، نحوه استفاده از مرخصی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در مرداد و شهریورماه سال جاری را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- اعضای هیأت علمی رسمی وفق ماده ۸۱ آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی، ضروریست حداقل ۲۰ روز و تا سقف سی روز از مرخصی استحقاقی خود را در مردادماه و مانده مرخصی را در شهریورماه استفاده کنند. اعضای هیأت علمی پیمانی و طرح سربازی نیز می بایست مرخصی استحقاقی خود را با هماهنگی مقام مسئول در مردادماه استفاده نمایند.

۲- با عنایت به اطلاعیه های صادره از سوی معاونت های آموزشی و پژوهشی در ارتباط با ارائه دروس عملی، دروس تخصصی، صلاحیت مدرسی تابستانه، انجام فعالیت های پژوهشی(آزمایشگاهی، کارگاهی و میدانی) و نیز برگزاری جلسات دفاعیه برخی از دانشجویان در طی ماه های مرداد و شهریور که می بایست با رعایت دقیق و کامل مفاد اطلاعیه ها و نیز پروتکلهای بهداشتی صورت پذیرد، مقتضی است روسای دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی با هماهنگی معاونان مذکور شرایط لازم را برای استفاده از خدمات اعضای هیات علمی و کارمندان ذیربط فراهم سازند تا خللی در انجام امور فوق ایجاد نشود. بدیهی است اعضای هیأت علمی و کارکنان ستاد دانشگاه، معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی فرهنگی که حضورشان برای اجرای برنامه های فوق الزامی است، می توانند مرخصی استحقاقی و فوق العاده (تشویقی) خود را با هماهنگی معاونین و روسای دانشکده ها تا پایان شهریورماه استفاده نمایند. بدیهی است اسامی این افراد از سوی واحدها به مدیریت اداری اعلام خواهد شد.

۳- اعضای غیر هیأت علمی (رسمی، پیمانی و قراردادی) می توانند به ازای استفاده از ۹ روز مرخصی استحقاقی از ۱۰ روز مرخصی فوق العاده (تشویقی) بر اساس تبصره ۱ ماده ۵۵ آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، از اول تا پایان مردادماه برخوردار شوند. ضمنا" مرخصی فوق العاده (تشویقی) قابل ذخیره یا بازخرید نیست.

۴- با توجه به ضرورت حضور برخی از کارکنان ستادی دانشگاه برای انجام امور اجتناب ناپذیر، مقتضی است مسئول واحد مربوطه برنامه حضور حداقلی تعداد کارکنان مورد نیاز در مردادماه را تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۰ برای بررسی و اعلام نظر به مدیریت امور اداری و پشتیبانی اعلام نماید.

۵- نیروهای تحت پوشش شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه در صورت موافقت مسئول واحد محل خدمت و مسئول شرکت ذیربط می توانند در فاصله زمانی ۲ مرداد ۱۴۰۰ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ از مرخصی استحقاقی خود استفاده کنند.

۶- از تاریخ ۲ مرداد تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ اضافه کار و بهره وری به کارمندانی که از مرخصی استحقاقی و فوق العاده (تشویقی) برخوردار می شوند، پرداخت نخواهد شد. برای مشمولین بند ۴ در صورت ضرورت و ارائه دلایل توجیهی لازم از سوی مسئول واحد مربوط و تایید مدیریت امور اداری و پشتیبانی حداکثر و صرفاً تا ۲ ساعت اضافه کار در روز قابل محاسبه خواهد بود.

۷- به منظور صرفه جویی در مصرف برق، سیستم های سرمایشی کلیه واحدهای اداری دانشگاه در طی مردادماه غیر فعال خواهد بود. بدیهی است پیش بینی لازم برای تأمین سرمایش بخشهایی که نیاز به برودت برای حفظ نمونه های آزمایشگاهی دارند از سوی دفتر فنی صورت خواهد گرفت.

۸- ساعت کاری دانشگاه از اول تا پایان مردادماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.



18:12 - دوشنبه 28 تير 1400    /    شماره خبر : 15477    /    تعداد نمايش خبر : 1094