[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15481   , 1403/02/20


درگذشت عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی


دکتر اکبری نیا متولد ۱۳۳۴ شهر آمل بود. وی مدرک کارشناسی خود در رشته محیط زیست را از دانشگاه تهران و مدارک کارشناسی ارشد و دکتری محیط زیست را از دانشگاه توکیو دریافت کرد. وی از سال ۱۳۷۴ عضو هیات علمی گروه جنگلداری دانشگاه بود و معاونت آموزشی دانشکده و مدیریت گروه جنگلداری را در کارنامه اجرایی خود دارد. دکتر اکبری نیا بیش از ۱۵۵ مقاله در مجلات معتبر علمی منتشر و حدود ۹۰ مقاله در مجامع علمی ارائه کرده بود. وی که سال ها در سمت مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران خدمت کرده بود در سال ۸۶ به عنوان چهره ماندگار استان معرفی و تقدیر شد.

رییس دانشگاه در پیامی درگذشت این استاد فرهیخته را به عموم دانشگاهیان بویژه هیات رییسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی تسلیت گفت.

گفتنی است مراسم یادبود این استاد فقید ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ روز شنبه ۲ مرداد بصورت مجازی برگزار می شود. در این مراسم رییس دانشگاه، رییس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی، خانواده زنده یاد دکتر اکبری نیا و تعداد دیگری از اساتید دانشگاه بصورت کوتاه سخنرانی می کنند. پخش کلیپ کوتاه نیز از دیگر بخش های این مراسم می باشد.

برای شرکت در این مراسم از پیوند تلویزیون اینترنتی دانشگاه tv.modares.ac.ir و یا نشانی صفحه آپارات دانشگاه aparat.com/prtmu/live استفاده کنید.



14:31 - سه شنبه 29 تير 1400    /    شماره خبر : 15481    /    تعداد نمايش خبر : 1108