[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15548   , 1403/02/20


درخشش نشریات دانشجویی دانشگاه در جشنواره تیتر ۱۲


در این جشنواره، نشریه «رمزیست» به مدیرمسئولی مریم رفیعی‌پور، رتبه اول در بخش نشریات علمی تخصصی علوم پایه و نشریه «پالار» به مدیر مسئولی محمد یزدانی، رتبه دوم در بخش نشریات علمی تخصصی فنی و مهندسی را به دست آورند و نشریه دامگر به مدیر مسئولی مرجان صالحی نیز توانست رتبه سوم را در بخش نشریات علمی تخصصی کشاورزی، دامپزشکی و محیط‌زیست، از آن خود کند.


در بخش مقالات برتر علمی، مقاله "بررسی نقش و رفتار اتصالات فولادی با مقاطع کاهش جان و کاهش بال در خرابی پیش رونده" از نشریه «پالار» به قلم پوریا حیدری چراتی، رتبه سوم در بخش مقالات تخصصی فنی و مهندسی شد و مقاله "هر بار سازوکار طبیعت را فهمیدیم تغییرش دادند" از نشریه «رمزیست» به قلم سارا فیاض‌زاده و امیر ضرغامی رتبه سوم در بخش مقالات تخصصی علوم انسانی را به دست آورد.


گزارش "فایزر تولید کننده انبوه واکسن کووید-۱۹" از نشریه «زیست‌نوین» به قلم زهرا پورداد هم در این جشنواره به عنوان مقاله شایسته تقدیر در بخش «گزارش بخش ویژه» معرفی شد.

گفتنی است از مجموع بیش از ۲۸هزار اثر ثبت شده در سامانه این رویداد کشوری، ۲۲ اثر از دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس نامزد بخش نهایی این جشنواره شده بودند که در پایان ۶ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.






23:07 - سه شنبه 19 مرداد 1400    /    شماره خبر : 15548    /    تعداد نمايش خبر : 839