[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15549   , 1403/02/20


توقف واکسیناسیون دانشجویان


در چهارمین روز از واکسیناسیون دانشجویان(نوزدهم مردادماه) تعداد ۸۶۲ دوز واکسن به دانشجویان متقاضی تزریق شد. از این تعداد ۳۹۲ نفر واکسن سینوفارم، ۳۷۰ نفر آسترازنکا و ۱۰۰ نفر از دانشجویان واکسن برکت دریافت کردند. آمار دانشجویانی که این هفته طی ۴ روز واکسینه شدند به عدد ۲ هزار و ۹۵۲ می رسد. در مجموع از ابتدای برنامه واکسیناسیون تعداد ۴ هزار و ۱۰۸ نفر از دانشگاهیان واکسن دریافت کرده اند.

بر اساس اعلام مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه با توجه به محدودیت ورود واکسن به دانشگاه، واکسیناسیون دانشجویان تا اطلاع ثانوی در این مرحله متوقف می شود.

دکتر محمدرضا رئوفی در این باره اظهار داشت: با همه این مشکلات تلاش دانشگاه برای انجام واکسیناسیون کلیه دانشجویان همچنان ادامه دارد. واکسیناسیون دانشجویان بر اساس اولویت‌بندی است که در دانشگاه‌ انجام شده و ما در تلاش هستیم تا با همکاری ستادی که در وزارت علوم تشکیل شده است بتوانیم باقیمانده دانشجویان دانشگاه را واکسینه کنیم تا به برنامه وزارت علوم برای برگزاری بخشی از کلاس های درس بصورت حضوری در نیمسال تحصیلی پیش رو کمک نماییم.

مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تصریح کرد: اولویت اول وزارت علوم تشکیل کلاس‌های حضوری دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه دوره دکتری است، در مرحله بعد دانشجویان کارشناسی ارشد و در مرحله سوم دانشجویانی که دروس عملی دارند، واکسن دریافت می‌کنند. خوشبختانه در هفته جاری تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اکنون دانشجویان باقیمانده دانشگاه در انتظار تزریق واکسن هستند تا بتوانند سال تحصیلی جدید را بدون نگرانی آغاز کنند.

وی در پایان افزود: بمحض رفع محدودیت ورود واکسن به دانشگاه، سایر دانشجویان را از طریق سامانه پیامکی دانشگاه در جریان تزریق واکسن قرار می دهیم.



23:09 - سه شنبه 19 مرداد 1400    /    شماره خبر : 15549    /    تعداد نمايش خبر : 2285