[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15574   , 1403/02/20


بررسی راهکارهای جذب موقوفات در نشست هيئت مديره بنیاد خیرین مدرس



در این نشست در خصوص ساماندهی وب سایت بنیاد خیرین مطالبی مطرح و مقرر شد کارگروه تخصصی موضوع راه اندازی وب سایت را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند.

بررسی راهکارهای جذب موقوفات توسط اعضای هیأت مدیره، دیگر دستور این جلسه بود و در این زمینه اعضا به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

دکتر موسوی کوهپر اظهار داشت: فعالیت‌های خیر در مقیاس کوچک تر که به صورت خودجوش در بخش‌های مختلف دانشگاه صورت می‌گیرد کار مبارکي است و لازم است اطلاع‌رسانی در خصوص آن صورت گیرد، اما رسالت بنیاد رسالت بزرگتری است و باید به صورت كلان به موضوعات نگاه شود و همه ما به ویژه اعضای هیئت مدیره بنیاد بتوانیم برای پروژه های مختلف دانشگاه با خیرین ارتباط برقرار نماییم. در حال حاضر ساخت خوابگاه دانشجویی، تکمیل پروژه دانشکده علوم پزشکی و دانشکده علوم زیستی و ساخت آزمایشگاه مرکزی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی پروژه‌هایی است که باید برای آنها کمک جذب نماییم.
وي افزود: در اين راستا با خيرين شهرستان نور مذاكراتي صورت گرفته و طي بازديدي كه از دانشكده و امكانات موجود در آن داشتند، در خصوص كمك به ساخت و تجهيز آزمایشگاه مرکزی قول مساعدت دادند.
دكتر محمدزاده نيز بر لزوم معرفي پروژه های مهم در واحدهاي مختلف دانشگاه كه نياز به حمايت و جذب خير دارند، تأكيد كرد.

در ادامه موضوع ایجاد نمایندگی بنیاد در دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی، مطرح و پیشنهاد شد، رییس این دانشکده به عنوان عضو افتخاری در جلسات هیأت مدیره بنياد شرکت نماید.


12:51 - چهارشنبه 3 شهريور 1400    /    شماره خبر : 15574    /    تعداد نمايش خبر : 548