[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15645   , 1403/02/20


راه اندازي وب سايت جديد بنياد خيرين مدرس


در این نشست گزارشی از راه اندازی سایت بنیاد خیرین ارائه شد.

محمد حسن نصرتی در این باره گفت: با همکاری مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه و تلاش های دکتر علی یزدیان عضو پیشین هیئت مدیره بنیاد، وب سایت جديد بنياد طراحی و لازم است در وب سایت جدید، اطلاعاتي كه به صورت ایستا وجود دارد در باکس های مربوط بارگذاری شود و اطلاعات مربوط به هر قسمت به تدریج تکمیل گردد.

در ادامه مهندس رافعي طراح وبسایت بنیاد در خصوص ویژگی‌های سایت جدید با ارائه توضیحاتی افزود: وبسایت جدید به آدرس ‏http://bonyad.modares.ac.ir هم اکنون در دسترس است و سعی شد تا طراحی آن متناسب با فعالیت ها و اهداف بنیاد صورت گیرد. در حال حاضر لازم است اطلاعات به صورت به روز از سوي کارشناس بنیاد یا هر فردی که از سوی بنیاد تعیین می گردد، در سایت قرار داده شود.

در ادامه دکتر محسن محمدزاده رییس هیئت مدیره بنیاد تصریح کرد: تصمیمات لازم برای نحوه بارگذاری اطلاعات در سایت بنیاد از سوی کارگروه تعیین شده برای امور مربوط به سایت، اتخاذ گردد تا کارها سریعتر پیش برود.

در ادامه جلسه دکتر محمد جوان گزارشی از کارگروه برنامه سه ساله بنیاد، کاربرگ و شاخص‌های ارزیابی بنیاد ارائه و تصریح کرد: لازم است پروژه‌هایی که ماهیت آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی و عمرانی دارند به تفکیک مشخص شود تا بتوانیم در جلساتی با حضور خیرین این پروژه‌ها را به صورت ساده ولی علمی تشریح کرده و برای هر بخش، جذب خیر داشته باشیم و منابع لازم را جذب نماییم.

ارائه گزارش از پیشرفت کار ساخت مدرسه در روستای کلر از سوی دکتر حسن مسلمی نائینی مدیر عامل بنیاد خیرین و ارائه گزارش کارگروه تهیه مسکن از سوی سازمان اوقاف و پیگیری های صورت گرفته در این خصوص از سوی دکتر خسرو خواجه از ديگر مواردي بود كه در سي امين نشست بنياد خيرين مطرح شد.

ساخت کلیپ و معرفی دانشگاه و نمایش آن در رسانه ها و دعوت از خیرین و تشریح فعالیت های خیرخواهانه در حوزه آموزش عالی و علم و فناوری از مواردی بود که دکتر محمد جواد رسایی به آن اشاره نمود.

در پایان جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از دکتر جوان، دکتر رسایی، دکتر مسلمی نائینی و دکتر محرمی برای طراحی بسته های مربوط به هر بخش و معرفي نیازهای جذب خیر تشکیل شود.



14:18 - چهارشنبه 24 شهريور 1400    /    شماره خبر : 15645    /    تعداد نمايش خبر : 570