[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15773   , 1403/02/20


مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد


مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه با حضور صادق مفرد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ، دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه، حجت الاسلام ساداتی نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه و جمعی از بسیجیان دانشگاه دوازدهم مهرماه در سالن شورا انجام شد.

رییس دانشگاه در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: بسیج همواره مورد نظارت و توجه دانشگاهیان است و تک تک بسیجیان در عین حال که در پیشگاه باری تعالی مسئولیت و رسالتی والا دارند به عنوان مرجع اخلاق و فداکاری مورد توجه نگاه کارمندان، دانشجویان و اعضای هیات علمی هستند و از این بابت مسئولیت سنگینی بر دوش این عزیزان است.

دکتر احمدی ضمن تقدیر از عملکرد مهربد مهرافزا مسئول سابق بسیج دانشجویی، برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام دکتر ساداتی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در سخنانی اظهار داشت: تقویت و افزایش بصیرت و هوشیاری دائم در مقابل دشمنان، ضرورت آگاهی بسیجیان از سیاست های کلان نظام در جهت حرکت به سوی اهداف متعالی، تلاش برای وحدت و همدلی، هوشیاری در مقابل تفرقه افکنی، حفظ روحیه آرمان گرایی، پرهیز از افراط و تفریط و توصیه به رعایت قانون از مواردی است که مقام معظم رهبری در حوزه سیاسی به بسیجیان تاکید نمودند.

گفتنی است سجاد شیخ علیا لواسانی دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیق در عملیات و مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده است.



16:58 - شنبه 17 مهر 1400    /    شماره خبر : 15773    /    تعداد نمايش خبر : 1106