[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15783   , 1403/02/20


مراسم تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه برگزار شد


در این مراسم دکتر احمدی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و روز کارمند، یاد کارمندان و اساتید درگذشته را گرامی داشت و گفت: اگر چه به دلیل شرایط همه گیری کرونا از دیدار حضوری کارمندان محروم هستیم اما همواره زحمات و تلاش همکاران را ارج می نهیم و از مشاوره و راهنمایی های آنها استفاده می کنیم.

وی افزود: کارمندان دانشگاه نماد فرهیختگی و رفتار دانشگاهی هستند و در خط مقدم دانشگاه و در مراجعه حضوری و مجازی دانشجویان، خانواده ها و مردم عادی، رفتار آنها باعث فخر و مباهات دانشگاه است. در مراجعه به یک دانشگاه از کیفیت رفتار و برخورد کارکنان آن می توان به جایگاه آن دانشگاه پی برد و دانشگاه تربیت مدرس با داشتن کارمندانی فرهیخته همواره در داخل و خارج از کشور سربلند بوده است.

رییس دانشگاه ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس کارمندانی زحمت کش، مسئول، دلسوز، مبتکر در حل مسائل، خوش اخلاق، خلاق و همه فن حریف دارد که قادر به رفع مشکلات هستند. بقاء و استحکام دانشگاه در گرو وجود کارمندان مسئول آن است و مدیران دانشگاه نیز همواره پشتیبان کارمندان بوده و به حوزه های مختلف کارمندی توجه خاص داشته اند.

دکتر موسوی معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه نیز با تبریک روز کارمند گفت: شرایط دو سال گذشته و مواجه با بیماری کرونا خارج از اراده و اختیار مدیریت دانشگاه بود و باعث شد ارتباط چهره به چهره محدود شود و مراسم بزرگداشت مقام کارمند نیز به صورت گسترده با حضور کارکنان برگزار نشود. البته در این دوران ما جلساتی با شورای صنفی کارکنان داشتیم و از نظرات، راهنمایی ها و مشورت های ارزنده آنها بهره مند شدیم و تا جایی که امکان داشت نقطه نظرات شورای صنفی را در برنامه های اجرایی اعمال کردیم.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی دو سال اخیر خاطرنشان کرد: در دو، سه سال اخیر، کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و وضعیت اعتباری و مالی کل کشور با چالش های جدی دست به گریبان است. در این سال ها مدیران، شرایط دشواری را پشت سرگذاشتند چراکه در چنین شرایطی امکان سرویس دهی و خدماتی که در ذهن داشتیم وجود نداشت و شرایط و امکانات مالی محدود، حمایت کلی را می طلبید که بتوانیم از بحران عبور کنیم. اما با این وجود دانشگاه تربیت مدرس پیشرو و صف شکن بود و در شرایط سخت و مقاومتی توانستیم در بسیاری از حوزه ها مانند افزایش ۵۰ درصدی با پیگیری بسیار تعهدی برای آن ایجاد کنیم و در صورت گشایش بودجه باقی مانده آن نیز تقدیم می شود. در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیز اولین دانشگاهی هستیم که پاداش سال ۹۹ را پرداخت کردیم.

دکتر موسوی افزود: اگر تأخیر و کوتاهی اتفاق افتاده است بر حسب تعهد نگذارید؛ چرا که در بحث مالی با شرایط سختی مواجه هستیم. در شرایط پاندمی کرونا سعی کردیم بخش نامه ها را طوری پیگیری و صادر کنیم که کارکنان حاذق زحمت را متحمل شوند و شرایط استفاده از مرخصی و دورکاری را فراهم کردیم. البته بسیاری از کارمندان نیز در این ایام از دورکاری استفاده نکردند و ایثارگرانه در دانشگاه حاضر بودند و به امور و وظایف جاری خود پرداختند.

وی در ادامه به فراهم شدن امکان استفاده از بیمه تکمیلی برای کارکنان شرکتی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار برای همکاران شرکتی دانشگاه که زحمات زیادی بر دوش دارند بیمه تکمیلی را برقرار کردیم. از نظر ما تمامی همکاران نمونه و تلاشگر هستند و هر یک در جایگاه خود و وظایفی که به عهده دارند، نقش پررنگی ایفا می کنند اما بنا به سنت رایج چند نفری را به عنوان نمونه و الگو معرفی شده و تقدیر می شوند.

در بخش دیگری از این مراسم مجازی، مهندس مرادی، مهندس بروجردیان، دکتر عسکرزایی و فاطمه موسی الرضایی به نمایندگی از کارمندان نمونه سخنانی ایراد کردند.

اسامی کارمندان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه در سال های ۹۸ و ۹۹ را از اینجا دریافت کنید.



17:06 - يکشنبه 18 مهر 1400    /    شماره خبر : 15783    /    تعداد نمايش خبر : 1783