[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=17756   , 1403/02/20


بازدید رییس دانشگاه از آزمایشگاه های دانشکده علوم پزشکی

رییس دانشگاه طی روزهای اخیر به منظور تسریع در تامین نیاز دانشگاهیان در حوزه های مختلف، به ویژه در تامین مسکن مور دنیاز اساتید، تامین خوابگاه مناسب دانشجویان، تامین و تجهیز آزمایشگاهها با تعدادی از خیّرین دیدار و گفتگو کرد. در این راستا امروز سه‌شنبه یازدهم مردادماه رییس دانشگاه در نشستی با یکی از خیّرین دانشگاهی، از آزمایشگاه های دانشکده پزشکی بازدید کرد  و از نزدیک با فعالیت  آنان و دستگاه هایی موجود و مورد نیاز جهت انجام فرآینده فعالیت های آزمایشگاهی و پژوهشی آشنا و آنها را مرود بررسی قرار داد.
دکتر دانشجو قول مساعد داد: ان‌شاءالله با نشست‌های تخصصی‌ با صاحبنظرانی که می‌توانند در ساخت و تهیه این ملزومات، دانشگاه را کمک کنند بتواند در آینده ای نزدیک برخی از نیاز های مربوط به آزمایشگاه‌ها  را مرتفع سازد.
یادآوری می‌شود این خیّر یک میکروسکوپ تحقیقاتی به‌گروه حشره‌شناسی‌پزشکی اهدا کرده بود. امروز طی بازدیدی که این خیّر محترم از این میکروسکوپ داشت به رسم یادبود، لوح تقدیری از طرف اعضای گروه به این خیر نیکوکار اهدا شد.
همچنین در دیداری که رییس دانشگاه و معاونان پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی از ساختمان مرحوم شاهمرادی پزشکی و آزمایشگاه‌ بیوتکنولوژی پزشکی داشتند و از نزدیک فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان را مورد بازدید قرار دادند و به پرسش دانشجویان در خصوص میزان حقوق و مزایایی که به آنان پرداخت می‌شود، پاسخ گفتند.
رییس دانشگاه به دانشجویان قول داد همچنانکه در طول نه ماه گذشته همواره در پی حقوق و مزایای دانشگاهیان بوده قطعاً در خصوص میزان پرداختی به دانشجویان بالینی به میزان دانشجویان بالینی دانشگاه‌های دیگر سعی و تلاش خود راخواهد کرد که حق و حقوقی از آنان تضییع نشود.


19:05 - سه شنبه 11 مرداد 1401    /    شماره خبر : 17756    /    تعداد نمايش خبر : 792