[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=18128   , 1403/02/31


اداره خدمات دانشجویی؛
آغاز ثبت‌نام وام ضروری عادی ویژه دانشجویان دوره روزانه مقطع ارشد و دکتری (دانشکده علوم پزشکی)


به اطلاع می‌رساند وام ضروری عادی به دانشجویان دوره روزانه کارشناسی ارشد و دکتری که یک نیمسال (ترم) از شروع به تحصیل آنها گذشته باشد و در مهلت مجاز تحصیلی باشند تعلق خواهد گرفت، مبلغ وام برای مقطع ارشد ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال و برای مقطع دکتری ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد ،متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ تا ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ برای درخواست وام و ارائه مدارک اقدام نمایند.

 

مدارک لازم جهت دریافت وام ضروری:

۱- اصل سند تعهد محضری به همراه کپی (حکم کارگزینی ضامن کارمند رسمی یا پیمانی) یا مشاغل آزاد با جواز کسب

نکته: لینک دریافت فرم تعهد محضری مربوط به وزارت بهداشت در سایت دانشگاه تربیت مدرس (معاونت دانشجویی/ مدیریت امور دانشجویی/ قسمت فرم‌ها) بروزرسانی شده است.

 

مراحل درخواست وام:

۱- مراجعه به سایت دانشگاه: معاونت دانشجویی / مدیریت امور دانشجویی / پرتال تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت یا سایت www.portal.srd.ir

۲- نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور کد ملی  می‌باشد.

۳- ثبت اطلاعات سند تعهد محضری در قسمت تعهد محضری

۴- در قسمت درخواست وام، وام مورد نظر خود را انتخاب نمایید و توجه داشته باشید ثبت‌نام شما موقت است و در صورت تایید در پرتال دانشجویی صندوق وزارت بهداشت قابل مشاهده است.

۵- بارگذاری سند تعهد محضری به همراه کپی حکم کارگزینی ضامن (کارمند رسمی، پیمانی) یا جواز کسب در سامانه گلستان

۶- ارائه اصل سند تعهد محضری به همراه کپی حکم کارگزینی ضامن به اداره خدمات دانشجویی ،ساختمان خوارزمی، اتاق ۱۰۵

 

نکات مهم: 

۱- متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب نموده و دانشگاه مربوط در سیستم صندوق رفاه آنان را فارغ التحصیل اعلام نموده باشد. در غیر این صورت امکان ثبت وتایید درخواست وام مقدور نخواهد بود.

۲- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد فقط یک نوبت در طول مدت تحصیل و دانشجویان مقطع دکترا ۲ بار در طول مدت تحصیل مجاز به درخواست وام ضروری می‌باشند.

۳- به نفرات اول تا سوم المپیادهای ورزشی و فرهنگی، مسابقات قرآنی، امتحانات جامع پایه و کارورزی،المپیادهای پژوهشی، دانشجویان حادثه‌دیده در بلایای طبیعی، دانشجویان حادثه‌دیده در سوانح و تصادفات و مبتلا به بیماری خاص و دانشجویان استعدادهای درخشان، علاوه بر وام ضروری عادی تا دو برابر مبلغ پایه، وام ضروری پرداخت می‌گردد.

۴- زمان ثبت‌نام واعتبار وام محدود خواهد بود.

 

در صورت لزوم با شماره تلفن ۸۲۸۸۴۰۳۲ تماس بگیرید.


09:04 - سه شنبه 19 مهر 1401    /    شماره خبر : 18128    /    تعداد نمايش خبر : 267