[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19578   , 1403/02/19


ابلاغ شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی

امروزه دانشگاه به عنوان یکی از محورهاي تمدن آفرینی و تحقق جامعه مبتنی بر دانایی و خرد می باشد. تربیت نیروي کارآمد، متعهد و با اخلاق لازمه هر جامعه پیشرو است و بی شک آموزگاري، مربیگري و انتقال صحیح دانش و اخلاق متعالی به دانشجویان، مهمترین نقش یک استاد دانشگاه می باشد. معاونت آموزشی وزارت علوم در مسیر تأکید بر این نقش مهم اساتید، اقدام به تدوین شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی نموده است. این شیوه نامه تلاشی مضاعف براي تقدیر از اساتیدي می باشد که در ساحت هاي مختلف آموزشی و با رویکردي دانایی محور و حکمت بنیان تلاش نموده و به جوانان این مرز و بوم خدمت می نمایند.
بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت علوم، در راستاي اجرایی سازي راهبرد ملی 4 از راهبرد کلان 2 نقشه جامع علمی کشور و سیاست هاي راهبردي و اجرایی مرتبط با اساتید در سند دانشگاه اسلامی مصوب شوراي عالی انقلاب فرهنگی و همچنین تحقق دانشگاه تمدن آفرین و مبتنی بر حکمت، شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی جهت اجرا ابلاغ گردید.
با توجه به برنامه ریزي هاي انجام شده جهت برگزاري اولین دوره انتخاب سرآمدان آموزشی کشور در اردیبهشت ماه سال 1402 ، لازم است اقدامات مرتبط با ابلاغیه مذکور انجام پذیرد.
در این خصوص در صورت ابهام و وجود پرسش، خانم دکتر آل مراد  82233863 021 پاسخگو خواهند بود.


شیوه نامه انتخاب سرآمدان آموزشی را از اینجا دریافت کنید


10:19 - يکشنبه 21 اسفند 1401    /    شماره خبر : 19578    /    تعداد نمايش خبر : 218