[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19906   , 1403/02/19


اطلاعیه شماره 3 استعداد درخشان دکتری: تمدید مهلت ثبت نام و نحوه اطلاع از نتیجه بررسی اولیه مدارک


* به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در دوره های دکتری سال 1402 این دانشگاه از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان تا پایان روز دوشنبه 1402.2.25 تمدید شد.

ضروری است داوطلبان محترم واجد شرایط در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه گلستان دانشگاه وفق اطلاعیه شماره یک اقدام نمایند.

* برای اطلاع از وضعیت ثبت نام و مدارک ارسالی، از طریق سامانه گلستان / آزمون / ثبت نام / دانشگاه تربیت مدرس / پذيرش برگزيدگان علمي - دکتري دانشگاه تربيت مدرس/ آخرین وضعیت داوطلب، اقدام نمایید.

* وضعیت تایید نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبانی که حداقل یکی از شرایط مندرج در اطلاعیه شماره یک (معدل، دوره، شیوه و تاریخ فارغ التحصیلی) را نداشته باشند، "عدم تایید" ثبت خواهد شد و این داوطلبان به مصاحبه علمی دعوت نخواهند شد.

* وضعیت تایید نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبانی که تمام شرایط مندرج در اطلاعیه شماره یک (معدل، دوره، شیوه و تاریخ فارغ التحصیلی) را داشته باشند، "مشروط" ثبت خواهد شد و این داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از راه یابی/ عدم راه یابی به مصاحبه علمی، منتظر اطلاعیه اعلام اسامی راهیافتگان به مصاحبه (حدود 18 خردادماه) باشند.

*داوطلبانی که وضعیت تایید نسخه الکترونیکی مدارک آنان مشروط با توضیح رفع نقص است:

حالت اول: اگر مدرکی عدم تایید شده است، لازم است براساس توضیح درج شده در مقابل آن مدرک، نسبت به رفع نقص حداکثر تا 29 اردیبهشت ماه اقدام نمایند.

حالت دوم: اگر مدرکی عدم بررسی است، منتظر بررسی و اعلام تغییر وضعیت آن در گلستان باشند. برای این امر لازم است روزانه، وضعیت بررسی مدارک خود را در سامانه گلستان دانشگاه کنترل نمایید.

* وضعیت تایید نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبانی که یک یا چند مدرک را ارسال نکرده باشند، مشروط با توضیح رفع نقص ثبت خواهد شد و این داوطلبان لازم است مطابق با توضیح درج شده نسبت به تکمیل مدارک حداکثر تا 29 اردیبهشت ماه اقدام نمایند.

یادآور می شود داوطلبانی که مدارک ناقص ارسال نموده باشند، در صورت عدم رفع نقص/ تکمیل مدارک حداکثر تا 29 اردیبهشت ماه، وضعیت آنان عدم تایید خواهد شد.

توجه: در هر صورت نیازی به دریافت گواهی ثبت نام نیست.

ضمنا پوشه (فولدر) Documents شامل توضیحات فوق نمی شود و در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد. پوشه (فولدر) Documents تا پایان روز 29 اردیبهشت حتما بارگذاری شود.



منبع خبر:مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون



12:13 - شنبه 23 ارديبهشت 1402    /    شماره خبر : 19906    /    تعداد نمايش خبر : 4147