[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20060   , 1403/02/31


اعلام حمایت شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از برنامه‌های نوآورانه انجمن‌های علمی دانشجویی


دکتر بهمن سبحانی درجریان بازدید جمعی از اعضای انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی بیومتریال دانشگاه تربیت مدرس از این واحد صنعتی گفت: دانشجویان می‌توانند در جهت تبدیل ایده‌ به محصولات به واحد تحقیق و توسعه این شرکت‌ کمک کنند.

دکتر سبحانی افزود: رویکرد شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، حمایت از ایده‌های نوآورانه دانشجویان علاقمند به این حوزه است.

در این دیدار دکتر مریم نیک‌‌خواه، سرپرست این بازدید علمی ضمن قدردانی از مدیریت شرکت هلال ایران،  ارتباط موثر دانشجو با صنعتگران را موجب رشد وارتقای خلاقیت دانشجویان و جلوگیری از روند مهاجرت دانشجویان ارزیابی کرد.

گفتنی است دانشجویان در این بازدید علمی که ۳۱ اردیبهشت و با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی انجام شد همراه با مدیر تولید شرکت هلال ایران از محل نگهداری مواد اولیه، خط تولید محصولات متفاوت و نحوه بسته‌بندی و استریلیزاسیون محصولات شرکت هلال ایران بازدید کردند.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها) وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  و بزرگترین مجتمع صنعتی و مدرن تولید تجهیزات یک بار مصرف پزشکی در ایران است.

هدف از تأسیس و راه اندازی شرکت سها، قطع وابستگی کشور به ورود تجهیزات پزشکی یک بار مصرف به منظور جلوگیری از خروج ارز، انتقال دانش فنی تولید تجهیزات پزشکی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.



11:11 - يکشنبه 7 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20060    /    تعداد نمايش خبر : 94