[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20197   , 1403/02/20


مدیریت امور ورزشی؛
دو دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس موفق به دریافت جایزه البرز شدند


شصت و یکمین دوره جایزه البرز در بخش نخبگان با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و برگزیدگان این همایش در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

جایزه البرز سالانه در دو همایش جداگانه در بخش‌های نخبگان و دانش‌آموزی، برترین‌های علمی کشور را معرفی و از آنها تقدیر می‌کند، در این راستا از ۶۱ نفر از نخبگان و برترین‌های علمی، شامل ۶ دانشمند، هشت مخترع و فناور، هفت نفر از طلاب، ۱۰ تن از دانشجویان علوم پزشکی و ۳۰ نفر از دانشجویان علوم پایه، علوم انسانی، علوم فنی، کشاورزی و هنر تقدیر به عمل آمد.

در بخش برترین‌ها در بخش دانشجویان غیرپزشکی از ۳۰ نفر از برترین‌های بخش دانشجویی در رشته‌های علوم فنی، علوم انسانی، علوم پایه، هنر و کشاورزی با اعطای جایزه و گواهی و تندیس جایزه البرز تقدیر شد. در این بخش فرانک فقیری، دانشجوی دکتری علوم و مهندسی محیط زیست و نویسنده ۱۱ مقاله و ثبت دو اختراع و همکاری در طرح‌های پژوهشی و ملی و مرضیه موسی‌زاده، دانشجوی دکتری نانوبیوتکنولوژی دانشگاه تربیت مدرس و دانشجوی نمونه کشوری مقطع کارشناسی، جایزه البرز را دریافت کردند.

 


14:12 - شنبه 20 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20197    /    تعداد نمايش خبر : 249