[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20611   , 1403/02/19


بازدید سرزده دکتر فرهاد دانشجو از واحدهای مختلف دانشگاه

دکتر دانشجو ضمن بازدید از واحدهای مختلف دانشگاهی از نزدیک در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفته و در نشست هایی صمیمی با روسا وکارمندان حاضر در این واحد ها به تبادل نظر پرداختند.
در این بازدید صمیمی رییس دانشگاه و هیات همراه ابتدا در دفتر انتظامات دانشگاه حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد از تلاش و زحمات کارکنان حراست و انتظامات تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه ضمن بازدید از مجتمع پژوهشی و نوآوری دانشگاه و دیدار و گفتگو با رییس و همکاران این مجموعه، از نزدیک در جریان فعالیت های پژوهشی این مرکز قرار گرفتند. سپس در مرکز زبان و ادبیات فارسی حضور یافتند و در فضایی دوستانه با رییس مرکز و همکاران این مجموعه دیدار کردند.
در ادامه رییس دانشگاه با حضور در دفتر روابط بین الملل، ضمن بازدید از این واحد و دیدار با کارکنان آن و دانشجویان بین المللی، ‌ با دکتر علامه رییس این واحد به گفتگو نشست و در خصوص مسائل مختلف در زمینه جذب دانشجویان بین الملل به تبادل نظر پرداختند.
رییس دانشگاه و هیات همراه همچنین با حضور در مرکز بهداشت و درمان از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این مرکز و مدافعان سلامت در فضایی صمیمی با دکتر فرهنگ مدیر سلامت، بهداشت و مشاوره
 دیدار و گفتگو کردند.


14:03 - يکشنبه 22 مرداد 1402    /    شماره خبر : 20611    /    تعداد نمايش خبر : 303