[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20815   , 1403/02/20


اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه درخصوص شیوه های جایگزین ارزیابی جامع برای ورودی های سال ۱۴۰۲ به بعد

پیرو «آیین‌نامه یکپارچه مقررات آموزشی دروه‌های تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی» مصوب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی به اطلاع می‌رساند،  بر اساس مفاد تبصره ۲ ماده ۴۴ این آیین‌نامه، دانشگاه مجاز خواهد بود موارد زیر را به عنوان جانشین آزمون جامع از دانشجو بپذیرد و نمره آن را بر اساس ضوابط مندرج درشیوه‌نامه اجرایی موضوع ماده ۵۱ آیین‌نامه یاد شده ثبت نماید:
۱) در صورت کسب میانگین کل ۱۸ و بالاتر توسط دانشجو به شرط عدم مردودی در دروس گذرانده شده.
۲) کسب میانگین کل ۱۷ و بالاتر و انتشار یک مقاله علمی در پایگاه‌های معتبر بین‌المللی در دوران تحصیل دکتری تخصصی با وابستگی دانشگاه محل تحصیل دوره دکتری و تا پیش از زمان ارزیابی جامع.
۳) کسب میانگین کل ۱۷ و بالاتر و ثبت یک اختراع داخلی یا بین‌المللی در مراجع ثبت اختراع معتبر در دوران تحصیل دکتری تخصصی تا پیش از زمان ارزیابی جامع.
یادآور می‌شود این آیین‌نامه پس از بررسی‌های کارشناسی مکرر، نهایتا در جلسه شماره ۹۶۲ شورای عالی برنامه ریزی آموزشی مورخ ۲۵/۴/۱۴۰۲ به تصویب رسیده و در تاریخ ۲۷/۶/۱۴۰۲ برای تصمیم گیری و اجراء در دانشگاه ها، ابلاغ شده است. شایان ذکر است شیوه نامه اجرایی این آیین نامه پس از طرح در شورای آموزشی و هیأت رئیسه دانشگاه برای ورود‌ی‌های سال ۱۴۰۲ به بعد اجرا خواهد شد.

لینک آیین نامه یکپارچه مقررات آموزشی


11:36 - چهارشنبه 29 شهريور 1402    /    شماره خبر : 20815    /    تعداد نمايش خبر : 583