[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21992   , 1403/02/20


حضور دانشگاهیان تربیت مدرس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مناسبت روز شهدای دانشجو

در این مراسم که مدیر عامل و معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) ، دکتر پورجم ریس دانشکده کشاورزی، دکتر کاظم نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی، دكتر ايماني رييس دانشكده علوم انساني و جمعی از مدیران، مسئولان دانشگاه نیز حضور داشتند دانشگاهیان و مسئولان بر سر مزار شهدای دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس؛ شهید کامروا، ‌شهید خداپرست و شهید ابراهیمی حاضر شدند و ضمن غبارروبی و گل افشانی قبور و قرائت فاتحه به شهدای والامقام ادای احترام کردند.
در این مراسم که همزمان با مراسم تشییع شهید دانشجو فائزه رحیمی از شهدای دانشجوی حادثه تروریستی کرمان برگزار شد، دانشگاهیان تربیت مدرس یاد و خاطره همه شهدای دانشجو به ویژه شهیده فائزه رحیمی را گرامی داشتند.
در پایان مراسم متن پیام دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز شهدای دانشجو قرائت شد.

گفتنی است؛ شانزدهم دی‏‌ماه، سالروز شکل‏‌گیری حماسه خونین هویزه توسط دانشجویان پیرو خط امام و به فرماندهی دانشجوی شهید، علم‏‌الهدی است.  این دانشجویان رزمنده در ۱۵ دی ۱۳۵۹ش، عملیاتی را در هویزه و سوسنگرد آغاز کردند و پیروزی‌های مهمی کسب  کردند. به‌ پاس قدردانی و یادآوری رشادت قهرمانانه شهید سید محمدحسین علم‌ الهدی و دانشجویان و فرهیختگان شهید، ۱۶ دی‌ ماه به عنوان روز «شهدای دانشجو» نام گرفته است.»  


14:09 - شنبه 16 دی 1402    /    شماره خبر : 21992    /    تعداد نمايش خبر : 245