[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22731   , 1403/02/29


بیانیه بسیج سه گانه دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن‌الرحیم


وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ


'سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیانگر درایت و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش مهمی در دفاع از مرزهای وطن و حفظ و حراست از کشور داشته و همواره در مسیر سازندگی و آبادانی ایران عزیز و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران گام نهاده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با اقتدار از شرف ،عزت و آبروی ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه نداده است تا دشمنان، امنیت و ارامش این مرز و بوم را مورد هدف قرار دهند . غیورمردان سپاه پاسداران نمونه ای از این اقتدار و سربلندی  را در عملیات 'وعده صادق' به نمایش گذاشتند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هدایت های داهیانه ایشان،  پرچم استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم را در سراسر عالم به اهتزاز درآوردند و پیروزی غرورآفرینی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند.
بسیج دانشگاه تربیت مدرس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، توفیقات روزافزون غیورمردان و سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و  فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت دارد.'


15:37 - يکشنبه 2 ارديبهشت 1403    /    شماره خبر : 22731    /    تعداد نمايش خبر : 64