[ Print ]  [ Close ]

http://news.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=3071   , 1403/02/09


بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و هیات همراه از دانشکده علوم پزشکی


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه دهم آبان ماه از دانشکده علوم پزشکی بازديد كردند.

در اين بازديد دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، دکتر آخوندزاده قا ئم مقام وی و دکتر عبادی فر مدیرکل هماهنگی تحقیقات و دکتر وطن پور مدیر کل فناوری حضور داشتند.

اين بازديد با برگزاري نشست معارفه و بحث و گفتگو و خيرمقدم رياست دانشگاه در اتاق شوراي دانشگاه آغاز شد.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه توضیحاتی در مورد سابقه، ساختار و جایگاه دانشگاه و همچنین رویکردهای جدید دانشگاه در طرح تحول ارایه نمود.

سپس دكتر محمدي رئیس دانشکده علوم پزشکی ضمن خیر مقدم به میهمانان، گزارش مختصری از ساختار و ظرفیت های دانشکده ارائه کرد.

وي با بيان اينكه اکثریت قریب به اتفاق دانش آموختکان این دانشگاه و تولیدات پژوهشی و فناوری در خدمت و اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرند، خواستار تعامل بیشتر بین دانشکده و وزارت بهداشت شد.





بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت





وي همچنين اعلام آمادگی دانشکده برای بهره برداری از ظرفیت های دانشکده در راستای تحقق رسالت و ماموریت های تحقیقاتی و فناوری وزارت بهداشت را اعلام نمود.

در ادامه دکتر موحدین معاون پژوهشی دانشكده علوم پزشكي گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای های تحقیقاتی و فناوری دانشکده و محورهای تحقیقاتی گروهها را ارائه و سپس خواسته ها و محور همکاری و کمک هاي متقابل را طرح نمود.

همچنین دکتر محمدجواد رسایی مسئول مرکز رشد و فناوری دانشکده علوم پزشکی گزارشی از وضعیت شرکت های دانش بنیان و فعالیت های مرکز و چشم انداز ارائه نمود و ضمن معرفي پروژه های در دست اقدام، خواستار کمک و حمایت وزارت بهداشت از این طرحها شد.

در پایان دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ارائه ارزیابی وزارت بهداشت از کارکرد تحقیقاتی و فناوری دانشکده براساس معیارهای علم سنجی تصريح كرد: دانشکده علوم پزشکی به رغم اینکه در ساختار وزارت علوم قرار دارد ، اما برای حمایت و همکاری تفاوتی با دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت ندارد.





بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت





وي همچنين خواستار تلاش و همت بیشتر دانشکده و اعضای هیات علمی در دستیابی به شاخص های توسعه علمی و مشارکت و اخذ سهم بیشتر با توجه به ویژگی تحصیلات تکمیلی و ظرفیت های بالا در توسعه علم و فناوری شد.

دکتر آخوندزاده نیز ضمن ارائه گزارش حمایت هایی كه تاکنون از دانشکده و طرح اساتید نموده و اعلام ادامه حمایتها برای تاسیس مراکز تحقیقاتی و طرح های مربوطه، خواستار سرمایه گذاری بیشتر دانشکده برای تحقیقات علوم پایه پزشکی از سوی دانشگاه شد.

در پایان نشست، این هیات از دانشکده علوم پزشكي بازديد نمود.



15:29 - چهارشنبه 12 آبان 1395    /    شماره خبر : 3071    /    تعداد نمايش خبر : 3693