متن کامل خبر


 
اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای جمع آوری کمک‌ به سیل‌زدگان

خلاصه خبر: رییس بنیاد خیرین مدرس از آمادگی این نهاد برای جمع آوری کمک های دانشگاهیان به آسیب‌دیدگان سیل اخیر خبر داد.

دکتر محسن محمدزاده رییس بنیاد خیرین مدرس با اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت های بنیاد خیرین مدرس در آغاز سال جدید جمع‌آوری کمک های دانشگاهیان برای آسیب‌دیدگان سیل اخیرکشورمان است؛ بنابراین این بنیاد آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی جامعه دانشگاهی تربیت مدرس به هموطنان سیل زده است.
وی با تشریح نحوه جمع آوری کمک های دانشگاهیان افزود: همزمان با برگزاری سنت نیکوی دید و بازدید نوروزی که ساعت 10 صبح روز شنبه 17 فروردین در مجموعه ورزشی شماره 2 دانشگاه برگزار می شود، عوامل اجرایی این بنیاد با استقرار در این محل اقدام به جمع آوری کمک های دانشگاهیان خواهند کرد.
رییس بنیاد خیرین مدرس در ادامه تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده این بنیاد در اختیار سازمان هلال‌احمر قرار می گیرد، لذا از همه دانشگاهیان عزیز درخواست می شود کمک‌های خود را در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی در اختیار این بنیاد قرار دهند تا از طریق سازمان هلال احمر به آسیب‌دیدگان سیل اهدا شود.
محمدزاده ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و ابزار همدردی با آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر، تاکید کرد: گزارش کامل کمک‌های دانشگاهی به سیل‌زدگان در فرصت مناسب به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسد.
رییس هیت مدیره بنیاد خیرین مدرس در پایان گفت: علاوه بر استقرار پایگاه در مجموعه ورزشی شماره 2 برای جمع آوری کمک های مردمی تا ساعت 14 روز 17 فروردین، شماره حساب 143389049 نزد بانک تجارت، شعبه دانشگاه تربیت مدرس و شماره تلفن 82884400 و سامانه پیامکی 500012182884400 در سایر زمان ها را برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر اعلام کرد.


17 فروردین 1398 / تعداد نمایش : 1387