متن کامل خبر


 
هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران برگزار می‌شود

خلاصه خبر: هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه ایران با هدف معرفی پژوهشگران و پروژه‌های برتر کشور و با تاکید بر لزوم به کارگیری دانش و مهارت در جهت برآورده شدن الزامات پروژه در سالن جابربن حیان دانشگاه، برگزار می شود.

هشتمین جشنواره مدیریت پروژه با تاکید بر لزوم به‌کارگیری دانش، مهارت، ابزار و تکنیک در قبال طیف وسیعی از فعالیت ها و در جهت برآورده شدن الزامات یک پروژه، ۲۹ خرداد توسط انجمن مدیریت پروژه ایران برگزار می شود.
در این جشنواره که با حضور جمعی از متخصصان، فعالان، دانشگاهیان و مدیران ارشد حوزه مدیریت پروژه کشور حضور برگزار می شود از پروژه‌های برتر کشور در سال ۱۳۹۷ که موفق به کسب جایزه ملی مدیریت پروژه شده‌اند، تقدیر خواهد شد.
در این مراسم همچنین دارندگان گواهینامه‌های برتر، پژوهشگران برتر مدیریت پروژه و برندگان مسابقات شبکه اعضای جوان معرفی و موررد تقدیر قرار می گیرند. رونمایی از دستاوردهای یکساله انجمن مدیریت پروژه در حوزه تعالی مدیریت پروژه نیز یکی از برنامه‌های محوری این همایش خواهد بود.
پیروز حناچی شهردار تهران، سعید محمد رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران (فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص))، مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، حبیب‌الله بیطرف معاون سابق مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، دکتر احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس، علی امام، مدیرعامل مترو تهران، اقبال شاکری، رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستقلات دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی مرتهب از دانشگاه صنعتی شریف به عنوان استاد پیشکسوت کشور در رشته مدیریت پروژه و جمعی از مدیران پروژه‌های سراسر کشور، در این مراسم حضور می یابند.


29 خرداد 1398 / تعداد نمایش : 1364