متن کامل خبر


 
اختصاص وام 50 تا 70 میلیونی مسكن به اعضاي هيات علمي دانشگاه

خلاصه خبر: معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از اعطاي 50 تا 70 میلیون تومان وام وديعه مسكن به اساتید متاهل خبر داد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه از اعطاي 50 تا 70 میلیون تومان وام وديعه مسكن به اساتید متاهل خبر داد.
دكتر محسن محمدزاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت : در سال های گذشته اسکان استادان در ساختمان هایی صورت می‌گرفت که چندان در شان آنان نبود، به همین دلیل، وامی را برای اساتید فراهم کردیم تا آنان برای اسکان در نزدیکی محل دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون پشتيباني و منابع انساني افزود: با توجه به مسائل و مشکلاتی که ساختمان پیروزی به لحاظ امنیت و قدمت ساختمان، هزینه‌هاي آن و مهم‌تر از همه فاصله‌ زیاد آن با دانشگاه، صرف وقت زياد جهت رفت و آمد اعضاي هيات علمي و نيز وجود برخي نارضايتي ها ؛ هیئت مدیره و رئیس دانشگاه به این نتیجه رسیدند به جای استقرار اساتيد در اين ساختمان، امکانی فراهم شود تا اعضاي هيات علمي در اطراف و نزدیک دانشگاه با توجه به نیاز و جایگاه خودشان مسكن خود را تهیه کرده و دانشگاه وام ودیعه مسکن در اختیار آنان قرار دهد.
وي خاطر نشان كرد:: طي هماهنگي صورت گرفته با بانک و صندوق‌های رفاهی دانشگاه، به زودی فرایند، مبالغ و نحوه اعطاي وام را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد تا اعضاي هيات علمي بتوانند برنامه ريزي هاي لازم را براي شرايط سكونت خود انجام دهند.
وی افزود: وامی که به اساتید ارائه می شود رقمی بین 50 تا 70 میلیون تومان است.
دكتر محمدزاده ادامه داد: ارائه این وام به صورت ترکیبی است؛ یعنی هم رقمی از سوی دانشگاه پرداخت می شود و هم بانک در این زمینه کمک می کند تا استادان با سود تنها 11 درصد، اقساط این وام را پرداخت کنند.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه درباره شرایط تعلق گرفتن وام اظهار داشت: این وام با بازپرداخت 36 ماهه به استادان جوان تعلق می گیرد و با اختصاص این وام، استادان در نزدیکی محل کار خود مشغول به زندگی می شوند. نکته مهم این است که اين وام فقط به اعضاي هيات علمي متاهل پرداخت خواهد شد.
وي با اشاره به مزاياي اين طرح اظهار داشت: يكي از مزاياي اين طرح، رفت و آمد كمتر اعضاي هيات علمي و حفظ و نگهداري ساختمان پيروزي است.
محمدزاده در خصوص تغيير كاربري این ساختمان تصريح كرد: در حال حاضر اين موضوع در حال مطالعه است كه چه اقدامي براي ساختمان پيروزي صورت گيرد. به هر حال اين ساختمان يا تبديل به احسن مي شود و يا مي توانيم آن را با ساختماني در نزديك دانشگاه معاوضه كنيم.


6 شهریور 1395 / تعداد نمایش : 3378