متن کامل خبر


 
تشریح فعالیت های حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه در گفتگو با دکتر اصلاحچی

خلاصه خبر: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی دانشگاه در گفتگویی به تشریح شاخص ترین فعالیت های حوزه تحت مدیریت خود در یکسال گذشته پرداخت.

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی دانشگاه در گفتگویی به تشریح شاخص ترین فعالیت های حوزه تحت مدیریت خود در یکسال گذشته پرداخت.
وی پیرامون اقدامات صورت گرفته در خصوص خوابگاه های دانشجویی گفت: از مهرماه 1394 تاکنون اقدامات متعددی در زمینه ایجاد و تکمیل خوابگاه های دانشجویی انجام شده است. در یکسال اخیر ضمن بازپس دهی چهار خوابگاه استیجاری پرورش، نور، دلجویی و جلالوند، خوابگاه دخترانه جدیدی با ظرفیت 440 نفر در پردیس مرکزی دانشگاه ایجاد شد. همچنین پروژه خوابگاه شهید احمدی روشن در پردیس کشاورزی تکمیل گردید.
معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه به اهمیت فعالیت های مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه اشاره کرد و افزود: ضمن اجرای طرح سنجش سلامت برای کلیه دانشجویان در مرکز بهداشت و مشاوره و خدماتی که در زمینه حفظ سلامت توسط کادر مجرب این مرکز ارائه می شد، در یک سال گذشته نیز کلینیک های تخصصی متعددی در مرکز بهداشت و مشاوره راه اندازی گردید. همچنین در این مرکز واحد مددکاری اجتماعی راه اندازی شد که بطور 24 ساعته به ارائه خدمات می پردازد.
دکتر اصلاحچی در تشریح عملکرد مرکز تربیت بدنی دانشگاه اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی منطقه ای دانشجویان، لیگ فوتسال و حضور در المپیاد دانشجویی سراسر کشور از جمله فعالیت های مرکز تربیت بدنی در راستای ارتقاء سطح سلامت و نشاط دانشجویان می باشد. برگزاری اردوهای متعدد گلگشت و کوهنوردی و برپایی اردوهای مختص دانشجویان غیر ایرانی از دیگر اقدامات این مرکز است. اجرای طرح سلامت برای کلیه دانشجویان نیز از جمله فعالیت هایی انجام شده مرکز تربیت بدنی می باشد.
معاون دانشجویی دانشگاه در پایان ضمن اشاره به ارائه وام ودیعه مسکن 22 و نیم میلیون تومانی به دانشجویان متأهل گفت: صنعتی کردن آشپزخانه پردیس مرکزی دانشگاه، کلنگ زنی ایجاد سالن تربیت بدنی برای خواهران و راه اندازی استخر در پردیس مرکزی دانشگاه در ماه آینده نیز از دیگر اقدامات انجام شده این معاونت در یک سال اخیر می باشد.


7 شهریور 1395 / تعداد نمایش : 3550