متن کامل خبر


 
نشست صمیمانه معاون دانشجویی دانشگاه با دانشجویان دانشکده کشاورزی

خلاصه خبر: دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی دانشگاه ششم مهرماه با حضور در دانشکده کشاورزی ضمن دیدار و گفتگو با دانشجویان دانشکده بر حل مشکلات و بررسی درخواست های آنان تأکید کرد.

دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی دانشگاه ششم مهرماه با حضور در دانشکده کشاورزی ضمن دیدار و گفتگو با دانشجویان دانشکده بر حل مشکلات و بررسی درخواست های آنان تأکید کرد.
در این نشست صمیمی که با حضور معاون دانشجویی دانشگاه، هیأت رئیسه دانشکده کشاورزی، معاون آموزشی و مدیر امور مالی دانشگاه و تعداد کثیری از دانشجویان دانشکده کشاورزی برگزار شد، دانشجویان با بیان برخی از مشکلات دانشجویی ، خواستار رسیدگی و حل مشکلات مذکور شدند.
از مهم ترین درخواست های مطرح شده در این جلسه می توان به فضاسازی محوطه ی خوابگاه جدیدالاحداث شهید احمدی روشن، بهبود وضعیت سرویس های دانشکده، رسیدگی و حل مشکلات فروشگاه موادغذایی، حل مشکلات دانشجویان مشمول سنوات آموزشی، لزوم حضور پزشک و دایر بودن درمانگاه دانشکده بعد از ساعت اداری، تخصیص بودجه جهت بهبود وضعیت رستوران و صنعتی کردن تجهیزات آشپزخانه ی دانشکده همانند سایت مرکزی دانشگاه و ایجاد درب ورودی در قسمت شمال شرقی دانشکده جهت سهولت دسترسی به ایستگاه مترو اشاره کرد.

نشست صمیمانه معاون دانشجویی

در ادامه این نشست دکتر اصلاحچی، با بیان اینکه حل بعضی از این درخواست ها و مشکلات در دستور کار دانشگاه قرار دارد و بزودی رفع می گردد اظهار داشت که دیگر درخواست ها و نیازهای مطرح شده را نیز بررسی می کند. وی همچنین خواستار پیگیری مطالبات دانشجویان تنها از طریق شورای صنفی دانشجویان شد.


12 مهر 1395 / تعداد نمایش : 2886