متن کامل خبر


 
برگزاری هشتمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت

خلاصه خبر: دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران، هشتمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت را اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می کند.

دانشگاه تربیت مدرس با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران، هشتمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت را اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می کند.
این کنفرانس حول محورهای کاربرد CFD در جریان های چند فازی و جریان های واکنشی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی، فرآیندهای زیستی ( زیست فناوری، زیست فرآیند، زیست پزشکی)، نانو فناوری، سلامت، ایمنی و محیط زیست، لزوم توجه به آموزش های تخصصی CFD در مقاطع مختلف دانشگاهی، ترویج پژوهش های کاربردی با استفاده از تکنیک CFD و توسعه روش های عددی و تکنیک های CFD ، طی روزهای 26 و 27 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می گردد.
بنا بر اعلام دبیرخانه هشتمین کنفرانس ملی کاربرد CFD در صنایع شیمیایی و نفت، آخرین مهلت ارسال مقالات 15 اسفند 95 و اعلام نتایج داوری 31 فروردین ماه 96 خواهد بود.
گفتنی است در حاشیه کنفرانس، مسابقه پویا نمایی CFD در صنایع شیمیایی و نفت برگزار می شود که مهلت ارسال آثار آن 12 اردیبهشت ماه مقرر شده و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می گردد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی http://cfd8.modares.ac.ir مراجعه نمایند.


8 دی 1395 / تعداد نمایش : 4438