متن کامل خبر


 
کارگاه زمستانه انجمن علمی نقد ادبی ایران

خلاصه خبر: کارگاه زمستانه انجمن علمی نقد ادبی ایران، با هدف ارتقای مهارت های نقد در عرصه های متون فرهنگی، ادبی و سینمایی، 12 و 13 بهمن ماه سالجاری در مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

کارگاه زمستانه انجمن علمی نقد ادبی ایران، با هدف ارتقای مهارت های نقد در عرصه های متون فرهنگی، ادبی و سینمایی، 12 و 13 بهمن ماه سالجاری در مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
انجمن علمی نقد ادبی ایران با همکاری اساتید برجسته ای نظیر دکتر حمیدرضا شعیری، دکتر مصطفی مختاباد، دکتر ابالفضل حری و دکتر مرتضی بابک معین، کارگاه زمستانه خود را با هدف ارتقای مهارت های نقد در عرصه های متون فرهنگی، ادبی و سینمایی پیرامون موضوعات روایت شناسی (از روایت کلاسیک تا روایت مدرن)، فیلم نامه نویسی پیشرفته، الگوهای موقعیت روایی و ابعاد گمشده معنا در نظام روایی کلاسیک کرماس برگزار می کند.
این کارگاه طی دو روز (12 و 13 بهمن ماه) به مدت 16 ساعت و با ارائه گواهی معتبر در مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iaalc.com مراجعه نمایند.
گفتنی است، این مدرسه هر ساله در دو مقطع تابستان و زمستان با همکاری انجمن علمی نقد ادبی ایران و اساتید صاحب نام این حوزه برگزار می گردد.


13 دی 1395 / تعداد نمایش : 2893