متن کامل خبر


 
عضو هيات علمي دانشگاه در هشتمين جشنواره فارابي شايسته تقدير شناخته شد

خلاصه خبر: دكتر عليرضا شجاعي زند عضو هيات علمي گروه جامعه شناسي دانشگاه، در اختتاميه هشتمين جشنواره بين المللي فارابي موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد و لوح تقدیر خود را از رئیس جمهور دریافت کرد.

دكتر عليرضا شجاعي زند عضو هيات علمي گروه جامعه شناسي دانشگاه، در اختتاميه هشتمين جشنواره بين المللي فارابي موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد و لوح تقدیر خود را از رئیس جمهور دریافت کرد.
همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی با حضور رئیس‌جمهور، دکتر ستاری معاون علمی‌و فناوری رییس‌جمهوری، دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نهاوندیان مسؤول دفتر رئیس‌جمهور و دکتر احمدی معاون پژوهش ‌و فناوری وزیر علوم از برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره فارابی تقدیر به عمل آمد.
دکتر علیرضا شجاعی زند عضو هيات علمي گروه جامعه شناسي دانشگاه با اثر "دین در زمانه و زمینه مدرن" عنوان شایسته تقدیر گروه بزرگسالان در گروه علوم اجتماعی و علوم ارتباطات را از آن خود كرد.
در اين مراسم دکتر سیدضیاء هاشمی، دبیر جشنواره هشتم و معاون فرهنگی وزیر علوم گفت:‌ کمیت و کیفیت آثار عرضه شده در هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی نشان ‌دهنده رشد علوم انسانی در کشور است و امیدواریم این جشنواره بتواند گامی در رشد علوم انسانی و پیشرفت ایران باشد.
ضیاء هاشمی در اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی با اشاره به فلسفه ایجاد این جشنواره، افزود: شناسایی و معرفی آثار و استعدادهای برتر در حوزه علوم انسانی، کاربردی کردن علوم انسانی در جامعه و آشنایی با دستاوردهای محققان در این حوزه از جمله فلسفه برگزاری این جشنواره بوده است.
هاشمی اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی فارابی به عنوان یک جشنواره تلاش کرده است تا با شفافیت در داوری اقدام به الگوسازی در حوزه علم و پژوهش کند.
هاشمی گفت: فرآیند داوری آثار پنج مرحله‌ای بود و در این دوره چهار هزار و 100 اثر مورد ارزیابی قرار گرفتند و پس از داوری و ارزیابی، 9 اثر برگزیده و 8 اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.
وي تصريح كرد: پیام این جشنواره حرکت به سمت جامعه‌ای پویا است و امیدواریم بتوانیم آینده روشن کشور را با اتکا به سرمایه‌های اجتماعی و دینی خود ترسیم کنیم.
روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت را به دکتر شجاعی زند و سایر دانشگاهیان تبریک می گوید.


26 بهمن 1395 / تعداد نمایش : 4514