متن کامل خبر


 
تبریک رییس دانشگاه به اصغر فرهادی در پی کسب جایزه اسکار 2017

خلاصه خبر: در پی کسب جایزه اسکار اصغر فرهادی دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس برای فیلم فروشنده، رییس دانشگاه در پیامی این موفقیت را تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

در پی کسب جایزه اسکار اصغر فرهادی دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس برای فیلم فروشنده، رییس دانشگاه در پیامی این موفقیت را تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

     به نام خداوند زیبا سخن
کسب جایزه جهانی اسکار برای دومین بار توسط آقای اصغر فرهادی برای فیلم "فروشنده" مایه مسرت، افتخار، و مباهات گردید. دانشگاه تربیت مدرس کسب این افتخار ماندگار در تاریخ و هنر این مرز و بوم را به آقای فرهادی به عنوان دانش آموخته ارجمند این دانشگاه، عوامل سازنده فیلم فروشنده و ملت شریف ایران تبریک عرض می­نماید. نخبگان ایرانی همواره با درایت، هوشمندی و تلاش صادقانه در گذرگاه پر فراز و نشیب وقایع به بهترین­ها دست یافته و خوش درخشیده­اند. کسب این جایزه در عرصه هنر و فرهنگ در کنار اقدام ارزشمند آقای فرهادی در دفاع از حقوق ملت شریف ایران در برابر سیاست­های جانبدارانه و متعصبانه دولت ایالات متحده امریکا، شور و نشاطی در دلها برانگیخت و موجب شادکامی مردم عزیز و آزاداندیش ایران شد. برای ایشان از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون مسالت می­نمایم.
                                                                                   محمد تقی احمدی
                                                                              رئیس دانشگاه تربیت مدرس


10 اسفند 1395 / تعداد نمایش : 3936