متن کامل خبر


 
تقویم آموزشی دانشگاه برای سال تحصیلی1396-۹۷ اعلام شد

خلاصه خبر: تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی 1396-۹۷ از سوی معاونت آموزشی اعلام شد.

تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی 1396-۹۷ از سوی معاونت آموزشی اعلام شد.
بر این اساس ثبت نام برای نیمسال اول سال تحصیلی 1396-۹۷ دانشگاه تربیت مدرس از ۴ شهریورماه آغاز می شود و تا ۸ شهریورماه ادامه دارد. کلاس های درس این ترم تحصیلی از یکم مهرماه آغاز و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد. زمان حذف و تعويض دروس 17 و 18 مهر ماه مي باشد.
ارزشيابي دروس نهم تا هجدهم دي ماه و امتحانات دروس تخصصي نيز 30 دي ماه تا 12 بهمن ماه خواهد بود.
کلاس های درس نیمسال دوم سال تحصیلی 1396-۹۷ دانشگاه نیز از ۲۳ بهمن ماه آغاز می شود و تا ۲۴ خردادماه سال ۹۷ ادامه دارد.
ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدید الورود نیمه دوم شهریورماه (به مدت سه روز) انجام مي شود.
معاونت آموزشی دانشگاه تاکید می نماید؛ كليه دانشجويان تا زماني كه از پايان نامه/ رساله خود دفاع نكرده (شيوه آموزشی – پژوهشی) و يا دروس آنان به اتمام نرسيده است (شيوه آموزشی) طبق برنامه زمان بندی فوق موظف به انجام كامل مراحل انتخاب واحد الكترونيكي می‌باشند. بديهی است در صورت عدم انتخاب واحد در تاريخ اعلام شده مطابق ضوابط آموزشی با آنها رفتار خواهد شد.
در اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص دقت دانشجویان در انتخاب واحد درسی آمده است: با توجه به این که تایید انتخاب واحد دانشجو به صورت سیستمی انجام می شود و امکان تغییر دروس در خارج از بازه زمانی حذف و تعویض وجود ندارد، عواقب اخذ و حذف اشتباه درس به عهده دانشجو خواهد بود. در صورت لزوم قبل از انتخاب واحد، دانشجو باید با مدیر گروه آموزشی مربوط هماهنگی لازم را به عمل آورد.
گفتنی است حداقل و حداکثر تعداد واحد انتخابی (بدون دروس جبرانی و مدرسی) در مقطع کارشناسی ‌ارشد 8 و 14 واحد و در مقطع دکتری 6 و 10 واحد می‌باشد.


2 مرداد 1396 / تعداد نمایش : 2624