متن کامل خبر


 
آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) (T.M.U.E EXAM) در دانشگاه برگزار مي شود

خلاصه خبر: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای دانشجویان دکتری شاغل به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی از طریق آزمون نیمه متمرکز دکتری و استعدادهای درخشان و همچنین داوطلبان ورود به دوره های دکتری تخصصی، دانشگاه تربیت مدرس آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) را در آذرماه سال جاري برگزار می کند.

به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای دانشجویان دکتری شاغل به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی از طریق آزمون نیمه متمرکز دکتری و استعدادهای درخشان و همچنین داوطلبان ورود به دوره های دکتری تخصصی، دانشگاه تربیت مدرس آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) را در آذرماه سال جاري برگزار می کند.
آزمون به منظور سنجش Structure، Vocabulary، Comprehension Reading انجام می شود و قبولی در این آزمون بر اساس حدنصابی که در اطلاعیه های ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام می شود به مدت دو سال اعتبار دارد. داوطلبان برای اطلاع از حدنصاب قبولی و مدت اعتبار این آزمون برای دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می بایست از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام نمایند.
آزمون به صورت تستی برگزار می شود، شامل یکصد سوال چهار گزینه ای است و برای پاسخ غلط، نمره منفی منظور می شود.
ثبت نام در این آزمون از 21 تا 27 آبان از طریق سایت دانشگاه به آدرس www.modares.ac.ir می باشد. هزینه شرکت در آن، برای دانشجویان دوره های دکتری دانشگاه تربیت مدرس و دانشجویان و دانش آموختگان دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس مبلغ 800000 (هشتصد هزار) ریال و برای سایر داوطلبان مبلغ 1600000(یک میلیون و ششصد هزار) ریال است که به صورت الکترونیکی اخذ خواهد شد.
ثبت نام شدگان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه، راهنمای شرکت در آزمون و اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون از تاریخ 11 تا 13 آذرماه از طریق وبگاه/سایت دانشگاه اقدام کنند.
آزمون در یکی از تاریخ های 16 یا 17 آذرماه 1396 در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می شود.
داوطلبان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 82883061 (از ساعت 8 تا 12 و 13 تا 15) تماس حاصل نمايند.


13 آبان 1396 / تعداد نمایش : 2652