متن کامل خبر


 
دوره آشنایی با کتابخانه مرکزی و مقررات پژوهشی دانشگاه برگزار می شود

خلاصه خبر: کتابخانه مرکزی، بیستمین دوره آشنایی با امکانات و خدمات کتابخانه و مقررات پژوهشی دانشگاه را برای دانشجویان جدید برگزار می کند.

کتابخانه مرکزی دانشگاه برای آشنایی پذیرفته شدگان سال تحصیلی 98- 1397 با امکانات و خدمات کتابخانه و مقررات پژوهشی، یک دوره ی آشنایی از شنبه 21 مهر تا سه ‌شنبه 15 آبان برگزار می کند. شرکت در این دوره جهت ثبت پروپوزال کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت عدم شرکت در دوره مذکور، دانشجویان قادر به ثبت پروپوزال در سامانه گلستان و انجام مراحل بعدی تحصیلی نخواهند بود. همچنین دانشجویان ورودی سال گذشته که تا کنون موفق به گذراندن دوره نشده اند، باید برای شرکت در دوره ی مذکور برنامه ریزی کنند.
زمان و مکان ثبت نام و نحوه اجرا برای دانشجویان هر دانشکده، متعاقباً از طریق دانشکده‌ها، پورتال کتابخانه مرکزی، کانال تلگرام دانشگاه و پست الکترونیکی مدرس اطلاع رسانی می شود. بنابراین ضروری است که دانشجویان پست الکترونیکی مدرس خود را فعال کنند.
گفتنی است دوره الزامی آشنایی با مقررات پژوهشی برای دانشجویان دکتری نیز برگزار خواهد شد که به زودی از سوی مدیریت پژوهشی دانشگاه اطلاع رسانی می شود.


4 مهر 1397 / تعداد نمایش : 1686