متن کامل خبر


 
برگزاری اولین همایش ملی تجهیزات پزشکی ایران در دانشگاه تربیت مدرس

خلاصه خبر: اولین همایش ملی تجهیزات پزشکی ایران، 29 و 30 بهمن ماه جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

اولین همایش ملی تجهیزات پزشکی با هدف حمایت از تولید، ترویج کارآفرینی و جذب ایده های نو در این صنعت و تقدیر از ارائه کنندگان خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی، با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شبکه کارآفرینی کشور (دانشگاه تربیت مدرس) در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه 1397 در دانشگاه برگزار می شود.
این همایش که همزمان با گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی برگزار می شود، با محوریت ارزیابی، سنجش و معرفی برترین ها در بخش های؛ صاحبان ایده و طرح های کسب و کار، کارآفرینان، نوآوران و پیشکسوتان تجهیزات پزشکی، صادرکنندگان، واردکنندگان دانش فنی، و رتبه های برتر خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات پزشکی در کشور صورت می پذیرد.
سخنرانی، برگزاری پنل و کارگاه های تخصصی در زمینه تجاری سازی شرکت های دانش بنیان، بازاریابی، فرصت های شغلی، بازارهای صادراتی و ... حوزه تجهیزات پزشکی از دیگر برنامه های این همایش می باشد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در همایش در مهلت مقرر (25 بهمن) ، به وب سایت همایش به آدرس www.medicalir.ir مراجعه نمایند.
گفتنی است اساتید ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در کلیه رشته های فنی و مهندسی و به ویژه مهندسی پزشکی می توانند از 30% تخفیف ویژه (با وارد کردن کد تخفیف MED97) بهره مند شوند.


24 بهمن 1397 / تعداد نمایش : 1844