متن کامل خبر


 
گردهمائی بین المللی سازی دانشگاه در تاریخ 24 آبان ماه برگزار شد.

خلاصه خبر: گردهمائی بین المللی سازی دانشگاه با حضور بسیار پر شور بیش از 200 نفر از مسئولین و همکاران هیأت علمی در تاریخ 24 آبان ماه برگزار شد.

همکار محترم هیأت علمی
با سلام و احترام
همانطوریکه مستحضر هستید در تاریخ 24 آبان 1396 گردهمائی بین المللی سازی دانشگاه با حضور بسیار پر شور بیش از 200 نفر از مسئولین و همکاران هیأت علمی برگزار شد.

در این گردهمائی علاوه بر سخنرانی رئیس محترم دانشگاه و برخی از همکاران موفق در صحنه بین المللی تجارب خود را طی سخنرانی بسیار با ارزش با سایر همکاران به اشتراک گذاشتند. علاوه بر آن نماینده "DAAD" از کشور آلمان در خصوص امکان استفاده از گرانت های موجود از کشور آلمان اطلاعات ارائه دادند و در ادامه دو تن از همکاران با تجربه از سایر دانشگاه های کشور به مطالب ارزشمندی در خصوص نقل و انتقال دانشجو در صحنه بین المللی و نظام رتبه بندی دانشگاه های دنیا و جایگاه دانشگاه تربیت مدرس و توصیه های ارزشمند در مورد ارتقاء دانشگاه ارائه دادند که برای همکاران محترم بسیار ارزشمند و قابل استفاده است. پایان بخش این گردهمائی میزگرد با حضور اعضاء شورای بین الملل دانشگاه با موضوع بین المللی سازی دانشگاه و جمع بندی بود. به همین منظور فایل حاوی کلیه سخنرانی ها جهت بهره برداری به پیوست تقدیم می شود. خواهشمند است اینجانب را از راهنمائی های ارزنده خودتان محروم نفرمایید.


دریافت کتابچه
با تشکر
رئیس واحد بین الملل
دکتر عباس شجاع الساداتی
 


27 آذر 1396 / تعداد نمایش : 754