برگزاری هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در اسفند ماه

خلاصه خبر: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اقدام به برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی " مدرسه ایرانی معماری ایرانی " نموده است.

هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی "مدرسه ایرانی معماری ایرانی" در اسفند ماه سال‌جاری در یزد برگزار می شود.

در راستای اجرایی کردن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سازمان در نظر دارد با همکاری دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد و جمعی از صاحب‌نظران معماری کشور، این رویداد علمی را در تراز سند برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری برگزار کند.

ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، جامعه فنی، مهندسی و معماری، اساتید دانشگاه و دانشجویان از مخاطبان اصلی این رویداد علمی هستند. این همایش در چهار بخش برگزار می‌شود و دارای بخش‌های علمی، طراحی، طرح‌های اجرا شده و عکاسی است.

هویت بخشی به فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی و احیاء معماری اسلامی ایرانی با رعایت الگوهای بومی، الگوهای توسعه پایدار در آمایش سرزمین و اقتضائات محیط‌ های آموزشی، تربیتی و جمعیتی، مکان‌یابی مدارس و مراکز، تکنولوژی ساخت و صنعتی‌سازی، مدرسه سبز و ملاحظات ارگونومیک و فضاهای آموزشی از اهداف برگزاری این همایش است.

این همایش 14 الی 16 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه یزد برگزار می شود و متقاضیان برای شرکت در آن می‌توانند چکیده مقالات خود را تا 10 آذرماه و طرح‌ها را تا 15 بهمن ماه به دبیرخانه همایش واقع در اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ارسال کنند.

لطفا جهت مشاهده پوستر همایش اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به آدرس www.dres.ir مراجعه نمایید.

در صورت نیاز با دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری داخلی 3207 تماس حاصل فرمایید.


14 آبان 1397 / تعداد نمایش : 5617