جلسه ریاست و معاونین صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با مسئولین دانشگاه تربیت مدرس

خلاصه خبر: در روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ در محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، در جلسه‌ای مشترک، ریاست و معاونین صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با مسئولین دانشگاه دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه،‌ در زمینه مسائل دانشجویان پزشکی به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه گفتگو و تبادل نظر بعمل آمد.

در روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ در محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، در جلسه‌ای مشترک، آقایان مهندس بهروز رحیمی- رئیس، دکتر تدین- معاون تسهیلات، مهندس شهامی- مدیر سرمایه گذاری، دکتر صمدپور- مدیر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، با مسئولین دانشگاه تربیت مدرس آقایان دکتر مسعود رضایی- معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر محمدحسن وکیل پور- مشاور معاون دانشجویی این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه،‌ در زمینه مسائل دانشجویان پزشکی به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه گفتگو و تبادل نظر بعمل آمد. معاون دانشجویی دانشگاه ضمن ارائه آمار و اطلاعات دانشجویان پزشکی از ابتدای تأسیس دانشگاه تربیت مدرس تاکنون، درخواست نمودند که صندوق رفاه، سرانه‌های دانشجویی این دانشگاه را همانند سایر دانشگاه‌های پزشکی برای این دانشگاه لحاظ نماید. ریاست صندوق ضمن اعلام مساعدت در زمینه موضوعات مطرح شده، در خصوص اعطای کمک به منظور ساخت خوابگاه با استفاده از تسهیلات از محل تبصره ۹ بودجه سال ۱۳۹۸ اعلام آمادگی نمودند. در پایان ریاست محترم صندوق دعوت دانشگاه تربیت مدرس جهت بازدید از این دانشگاه و تداوم جلسات جهت حل مشکلات دانشجویی را مورد پذیرش قرار دادند.

 


6 مهر 1398 / تعداد نمایش : 1793