متن کامل خبر


 
اولین گردهمایی شورای مشاوران دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد

خلاصه خبر: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به منظور استفاده از نظرات دانشجویان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، نخستین نشست شورای مشاوران دانشجویی را برگزار کرد.

در این نشست که سه‌شنبه، 24 مهر در ساختمان خوارزمی با حضور نمایندگان منتخب مجمع دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری، مدیران مسئول نشریات دانشجویی، شورای صنفی دانشجویان، انجمن اسلامی، هیات محبین و نمایندگان دانش‎‌آموختگان فعال فرهنگی برگزار شد، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشریخ برخی از برنامه‌های آتی این معاونت، خواستار مشارکت جدی دانشجویان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شد.
کاهش روند بوروکراتیک، افزایش اعتماد به دانشجویان، مشارکت و کمک به واحدها در اجرای برنامه‌ها و شفاف‌سازی بودجه واحدها، مهمترین موارد مطروحه از سوی مشاوران برای افزایش اثربخشی معاونت فرهنگی و اجتماعی بود.
در پایان این نشست‌ها مقرر شد، نمایندگان واحدها به منظور پیگیری مشکلات فعال فرهنگی، دبیرخانه‌ای مشترک را تاسیس کنند.    
لازم به ذکر است این نشست در چارچوب «شیوه نامه تشکیل شورای مشاوران دانشجویی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس» که شهریور سال جاری به تصویب رسیده بود، برگزار شد.
مطابق ماده 4 این شیوه‌نامه، جلسات شورا به صورت ماهانه و به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی برگزار و پیشنهادات اعضا پس از تصویب در شورای مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی، اجرایی خواهد شد.


28 مهر 1397 / تعداد نمایش : 2646