متن کامل خبر


 
بیانیه‌ی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر علی فلاح‌رفیع در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری

خلاصه خبر: بیانیه‌ی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر علی فلاح‌رفیع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت‌مدرس در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری

اکنون جهان شاهد است که چگونه جمهوری اسلامی در دنیا و به ویژه در منطقه حساس خاورمیانه ، نه تنها قابل حذف نیست بلکه در همه معادلات می‌بایست به عنوان رکن اصلی مدنظر قرار گیرد. امروزه امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدهای منطقه‌ای در سطح جهانی بحمدالله زبانزد است. امروزه پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه علوم هسته‌ای، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی حسادت انحصارطلبان بین‌المللی را برانگیخته و موجب خوشخالی هرکسی است که از غیرت ملی برخوردار است و به سربلندی کشور خود می‌اندیشد. این‌ها همه از جمله نعمت‌های بزرگی است که هرکس به هر نحوی که می‌تواند، باید هم آن را پاس بدارد و هم شکر آن را به جای آورد. هر رأی ما در حقیقت هم پاسداشت و هم شکرگزاری از این دست نعمت‌های بزرگ خداوندی خواهد بود. مردم مسلمان ایران یکبار دیگر به جهان ثابت خواهد کرد که از هوش بالایی برخوردارند و این امتیازات و فرصت‌ها را هم خوب می‌شناسد و هم خوب پاس می‌دارد.

اینکه در مناظرات بعضی بداخلاقی‌ها رخ داد که ناخوشایند بود و جای تأسف داشت، ربطی به درخت تنومند انقلاب و جمهوری اسلامی ندارد. اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود در مرتبه دوم و بلکه چندم اهمیت است. مهم این است که چند درصد مردم ما در انتخابات شرکت می‌کنند. این آن چیزی است که از اهمیت درجه اول برخوردار است. مهم این است که رئیس جمهور با چه میزان آراء کرسی ریاست جمهوری را برعهده می‌گیرد.

رئیس جمهوری که با درصد بالای آراء مسئولیت را به عهده می‌گیرد در سطح جهانی و منطقه می‌تواند با اقتدار بیشتر موضع‌گیری کند و از جایگاهی قویتر از حقوق ملت خود دفاع کند. سربلندی رئیس جمهوری ما با آراء زیاد عزت و سربلندی تک تک مردم ایران اسلامی است.

همگان این را خوب می‌دانیم که هریک از شش کاندیدا رأی بیاورد چون از مجاری قانونی تأیید صلاحیت شده است، با تنفیذ مقام معظم رهبری یعنی ولی فقیه زمان، رئیس جمهور قانونی و شرعی این کشور است. این آن چیزی است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید ورزیده‌اند.

ما مشکلات اقتصادی از جمله اشتغال و مسکن و نیز معضلاتی چون افزایش سن ازدواج را در کشور احساس می‌کنیم و با آن نیز مواجه هستیم، اما واقعیت این است که به یاری خدای متعال در سایه بقاء و سربلندی این نظام مقدس است که می‌توانیم بر مشکلات فائق آئیم و شاهد آینده‌ای هرچه درخشنده‌تر باشیم. بنابراین ما رأی می‌دهیم تا ایران بماند. رأی می‌دهیم تا جمهوری اسلامی ایران در جهان سربلندتر باشد. رأی می‌دهیم تا درختی که خون صدها هزار شهید در پای آن ریخته شده است روزبروز تنومندتر شود. رأی می‌دهیم تا نظامی که امروز اینگونه حرف اول را در منطقه می‌زند و با اقتدار سیاسی خود در سطح جهانی نقشی راهبردی ایفاء می‌کند، علیرغم خواست استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باقی بماند. و در یک کلام رأی می‌دهیم که ما خودمان باشیم به عنوان یک ایرانی مسلمانِ مستقل و سربلند و سرافراز در سایه تعالیم بلند اسلام و قرآن.


25 اردیبهشت 1396 / تعداد نمایش : 1555