مراسم یادبود زنده یاد آقای رسول حکیم پور در دانشکده کشاورزی برگزار شد.

خلاصه خبر: به گزارش روابط عمومی دانشکده، مراسم یادبود زنده یاد آقای رسول حکیم پور ، همکار فقید دانشکده کشاورزی، در روز سه شنبه مورخ 7/6/1396 با حضور خانواده محترم آن مرحوم و هیئت رئیسه ی دانشکده، قبل از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه ی دانشکده کشاورزی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده، مراسم یادبود زنده یاد آقای رسول حکیم پور ، همکار فقید دانشکده کشاورزی، در روز سه شنبه مورخ 7/6/1396 با حضور خانواده محترم آن مرحوم و هیئت رئیسه ی دانشکده، قبل از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه ی دانشکده کشاورزی برگزار شد.در این مراسم که جمعی از اساتید، کارکنان و کارگران دانشکده حضور داشتند، حاضران جلسه ضمن قرائت حمد و سوره از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران واسعه ی الهی مسئلت کردند. گفتنی است که در این مراسم آقای دکتر سحری، مشاور رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقادلنواز، نماینده دفتر نهادمقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی، و آقای نصرتی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، نیز حضور داشتند.

زنده یاد مرحوم رسول حکیم پور از کارکنان شریف و صدیق دانشکده کشاورزی بود که پس از تحمل یک دوره بیماری جانفرسا، چندی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

                                          روحش شاد و یادش گرامی


7 شهریور 1396 / تعداد نمایش : 1684