متن کامل خبر


 
نشست مشترک هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی

خلاصه خبر: به مناسبت آغاز سال تحصیلی 99-1398، نشست مشترک هیأت رئیسه دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی با اعضای محترم هیأت علمی در مورخ 3/7/98 برگزار گردید.

  • به مناسبت آغاز سال تحصیلی 99-1398، نشست مشترک هیأت رئیسه دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی با اعضای محترم هیأت علمی در مورخ 3/7/98 برگزار گردید..
  • در این نشست مشترک، ابتدا آقای دکتر عابدیان رئیس دانشکده ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 99-1398، بیان فرمودند بی تردید توانایی و آینده یک ملت در سایه علم و خرد است. اولین وظیفه ما آموزش علم و دانش مناسب به دانشجویان است که بتواند آنان را در حل مسائل و مشکلات کشور توانمند کند. امروز دانشگاهها توانستند برند و آبرو برای کشور در عرصه های بین المللی باشند و کارهای بزرگی در عرصه های مختلف انجام دادند. ایشان در ادامه از استادان خواستند در اولین جلسه کلاس ضمن تشریح جایگاه منابع طبیعی کشور، زوایای مختلف کاری هر رشته را برای دانشجویان توضیح داده و بذر امید را در دلها بنشانند. ایشان تاکید کردند دانشگاه باید فضای پرنشاط برای آموختن باشد و انتظار است در کنار آموزش و پژوهش، دانشجویان با مسائل فرهنگی، تاریخی، فکری و آزاد اندیشی آشنا شوند. در ادامه ایشان گزارشی از مشکلات ساختاری و تأسیساتی دانشکده و اقدامات انجام شده در 3 ماهه اخیر ارائه کردند. آقای دکتر کاظمی نجفی معاون آموزشی دانشکده نیز گزارشی از وضعیت ثبت نام دانشجویان ورودی جدید دانشکده ارائه نمودند. سپس، اعضای محترم هیأت علمی ضمن تشکر و قدردانی بابت اقدامات صورت گرفته، به بیان نظرات و پیشنهادات با تأکید بر ادامه اینگونه نشست های مشترک پرداختند. همچنین آقای دکتر کلباسی معاون محترم آموزشی دانشگاه و آقای دکتر رضایی معاون محترم دانشجویی دانشگاه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده در سطح دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ارائه نمودند. ایشان در ادامه به برخی زمینه های پیشرفت و پویایی دانشکده از جمله مسائل بین المللی، دروه های آموزشی، کارآفرینی مسائل رفاهی اشاره کردند. در جمع بندی این نشست برنامه کاری آتی دانشکده در سه محور اصلی شامل:
  • 1- ادامه فعالیتها در خصوص اصلاح و بازسازی مشکلات ساختاری دانشکده و نیز کوشش در جهت ایجاد آزمایشگاه مرکزی و استخر.

    2- افزایش فعالیتهای بین المللی و تلاش در جهت پذیرش دانشجویان بین المللی.

    3- کار آفرینی و ایجاد فضای کسب و کار و ارتباط با صنعت با توسعه پارک علم و فناوری دانشکده

    تاکید شد و رییس دانشکده از همگان در خواست کمک و همراهی نمودند. در پایان نشست، مراسم تکریم و معارفه معاونان آموزشی و اداری – مالی دانشکده انجام شد.


7 مهر 1398 / تعداد نمایش : 1103